Vårt badrum: Äntligen! (del 1 av 5)

Badrum / Permalink / 18
Ja, nu är det dags att utropa "äntligen"! Vem trodde när ni fick se vårt badrum från starten att det skulle se ut så här 4 veckor senare. Inte jag iallafall... Men nu är det klart, bara skydd för fönstret saknas (så det inte blir fullt så ljust och ingen insyn...) men det är klart att inviga. Jag måste verkligen ge en stor eloge till teamet som arbetat med att förverkliga vårt drömbadrum. De har verkligen lyckats och vi är otroligt nöjda över slutresultatet. Den stora fyrkantiga blandaren från Gustavsberg/FM Mattsson blev perfekt i duschhörnan.

För att fira vårt nya badrum kommer jag att visa bilder i dagarna fem!

Tips! Ni kan se renoveringen från start i kategorin
"Hemma hos oss - badrum".


Foto: Karin Borg - Ellas Inspiration
#1 - - Anna Sand / Sand´s Drömmar:

Superfint! Handfatet - kan du berätta var du köpt det?

#2 - - Snusans Inredningsblogg:

Fantastiskt snyggt! Så skönt att äntligen vara klar.

#3 - - Monika:

Oj, så snyggt! Hade gärna haft den där breda duschen! Vi har en smal sak som jag inte riktigt gillar, men den är väl snygg... jag vill ju dock ha vatten över hela kroppen och inte bara i mitten av huvudet!

#4 - - Mrs. b:

Jättefint! Vilket arbete!

#5 - - Anna:

Men så snyggt det har blivit. Förstår att ni är nöjda. Jag ser med spänning fram emot resten av veckan!



Mvh



Anna

#6 - - Katja:

superfint! vad härligt att vara klar :)

#7 - - Postadress Torslanda:

Härligt att få det klart. Grattis till nytt badrum! Det är fantastiskt att ha och blir en njutning att gå in i under lååång tid framöver.

#8 - - Åse - Interiörguiden:

Det blev verkligen jättefint!

#9 - - Lilla jag:

Sypersnygg blandare!

#10 - - Maria Anderson:

Men gud vilket snyggt handfat! Jag är kär! Hoppas du skriver under veckan vart du köpt det.



Hälsningar



Maria A

#11 - - Inspirera Mera:

Oj så snyggt, jag förstår att ni blev nöjda!

Kram Sandra

#12 - - Erica ung fru och tvåbarnsmamma:

men gud vad fint det var!! Helt underbart! Vi ska snart byta golv i vårt badrum, jag gjorde en liten minimakeover i väntan på dte förra helgen..



kram från mig

#13 - - Min vrå...:

Jätte fint! Handfatet är ju bara såå snygt!

#14 - - Proforma - Irene:

Jättefint! Älskar betonghandfatet! Tittar gärna på fler bilder.

Kram

#15 - - Anna-Karin:

Vad jättefint det ser ut! Skulle absolut kunna tänka mig betonghandfat i nästa badrum.

#16 - - Annette:

Såååå snyggt!!!! Jag vill ha det precis så i mitt badrum!



Kram Annette

#17 - - charlotte.lindblom:

Hej, Jättesnyggt badrum, är ute efter samma gråa färg till vårt golv. Vad heter golvplattan och var har ni köpt den, Tacksam för svar då jag snurra omkring överallt efter en dylik platta.



Hälsningar / Charlotte

#18 - - Karin på Ellas Inspiration:

Charlotte;



Våra grå plattor kommer från Italienska Marazzi och heter Easy Grey.



Kika här!



http://www.marazzi.it/en/ceramic-and-stoneware/collections/easy?pid=11



Mvh



Karin

Till top