Vårens MIO-katalog är här!

Inredning & Shopping / Permalink / 27

Ett säkert vårtecken är när möbelkatalogerna dyker upp och nu har MIO:s katalog kommit.



Fylld med härliga vår- och sommarmiljöer glömmer jag nästan bort att hela tomten är täckt av snö....



Bland alla nyheterna hittar man frun till en välkänd musiker, nämligen inredaren Åsa Gessle. Hon ligger bakom lampan "In Love" men den kommer bara att finnas i MIO:s Stockholmsbutiker.


Foto: Pressbilder från Mio

#1 - - Anna Sand / Sand´s Drömmar:

Jag är sååå avundsjuk på er som har Mio!

#2 - - Sally och jag:

Oj, vad härligt att möbelvaruhusens vårnyheter börjar komma. Ser väldigt fint ut, så det blir nog en tur till Mio i helgen...:)



Hälsningar från

//Sally och jag

#3 - - House of Jammi - blogg och webshop:

Den översta bilden gav verkligen sommarkänslor! Och "In love" lampan var väl fin - konstigt att de bara säljer den i Stockholm.

#4 - - Mia:

Oh, va härligt, det kanske är vår snart ändå! =)

Trevlig kväll!

/Mia

#5 - - Nilla:

Åsas lampa blev jag nyfiken på!

#6 - - agnes:

Fina lampor :D

#7 - - Nilla:

Är lampfoten i plast?

#8 - - KNORKAN:

Älskar din header!

#9 - - hanka:

Härlig blogg!

#10 - - Vanilla:

Alltid lika roligt! :-)

#11 - - Milly:

Vilka cooola lapor på sista bilden, sånna vill ha!!

#12 - - Liuza:

åh älskar inredning! första bilden va underbar :)

#13 - - julia:

fint :D

#14 - - J V H:

Jag vill verkligen ha det där vardagsrummet/matsalen på första bilden. Så kommer säkert min första lägenhet se ut. Alla exempelena var helt i min smak!

#15 - - ju:

MIO har verkligen fina möbler!

#16 - - sara:

åh, vill ha!

#17 - - Katja:

jäkligt snyggt med lila :)

#18 - - Linus:

Gillar den lila soffan! :)

#19 - - Elizabet:

Älskar det sista rummet, soffmöblerna var ju asläckra! =)

#20 - - luckeboi:

Om man ändå kunde få ha ett sånt hus som på bilden :D

#21 - - Hanna:

alla lampor var jättefina!

#22 - - Madelene:

Fin blogg :-) Kraam

#23 - - Anna:

Nu blir man sugen på att köpa nya saker till sitt rum :) Vet du om man kan beställa hem deras katalog eller finns den bara att hämta i deras butik?

#24 - - Ellas Inspiration:

Anna:



Du kan beställa katalogen på deras hemsida!



Mvh



Karin

#25 - - Cicci:

åhh gillar den lila soffan

#26 - - Anne, anness design:

Så snyggt fönster i den första bilden!

#27 - - therese:

riktigt snyggt!

Till top