Alla hjärtans gott...

Dukningstips / Permalink / 18
Idag bjöd vi hem min mamma & hennes man på lite Alla hjärtans fika. Jag och barnen hade bakat muffins och vi använde självklart formar med hjärtan på. Dekorationen blev en riktig sockerbomb med både glasyr, hjärtan och strössel! Mammas goa make hjälpte mig därefter att skruva ihop badrumsmöbeln medans maken tog hand om snöberget utanför huset. Han skottade nämligen ner all snö från taket igår och det gjorde att vi utanför ena köksfönstret hade en snöhög på nästan 2 (!) meter!!

Fototriss: Dagens tema är känsla och de här muffinsarna är verkligen bakade med både hjärta och känsla så det får bli dagens bidrag!!


Foto: Karin Borg - Ellas Inspiration
#1 - - Moa:

Vilka härliga alla hjärtans dags muffinsar.. önskar dig en härlig fortsatt kväll med mycket kärlek.. =).. kram/Moa

#2 - - Charlotta:

Dina muffins ser hur läckra ut som helst. Gillar hur hjärttemat kommer igen t.o.m. i kakfatet. Önskar dig en fortsatt skön söndagkväll.

#3 - - Monika:

Åh, de såg helt ljuvliga ut! Tänk att få sätta tänderna i dem..! :-)

#4 - - Helena Kulle:

Vilka härlig bilder, i ljuvligt rosa ton.

Önskar dej en mysig alla hjärtans dag.

/Helena

#5 - - Agneta:

Åh, vad goda de ser ut! Fina bilder med härligt rosa genomgående tema.

#6 - - Anna Sand / Sand´s Drömmar:

Söta bakverk! Vi bakade också hjärtemuffins igår. Syndigt sött...

#7 - - Anna k.:

Sweet Jesus vad sugen jag blir nu! Härliga bilder som gör en supersugen :)

#8 - - House of Jammi - blogg och webshop:

Underbart supersöta muffins!

#9 - - Karolina:

Vad goda dom ser ut!

#10 - - Katja:

Åhh vad muffinsen ser smarriga ut. Har följt din blogg ett tag och den är verkligen jättemysig och inspirerande !!! Är lite nyfiken på dem ljusgröna faten, var kan man hitta dessa vackra fat ??

Önskar dig en härlig vecka och ser framemot att se ert nya badrum framöver. Hälsningar Katja

#11 - - Proforma - Irene:

Oj, vad smarriga dom ser ut!

Kram

#12 - - Karin på Ellas Inspiration:

#13 - - Karin på Ellas Inspiration:

Katja,



De små assitterna kan du läsa om här...



http://ellasinspiration.blogg.se/2009/august/jag-foll-handlost.html



Mvh



Karin

#14 - - Jah Hollis:

Ja, det verkar kräva mycket känsla för att få dem så fina.

#15 - - Mille:

Underbara bilder, och det måste ha smakat ljuvligt.

Väldigt vackra muggar och assietter också, får man fråga var de är inköpta??

Ha de gott :)

#16 - - Jenny, Aaron & Me:

Hej!



Jag måste bara fråga var du köpt kaffekoppen med det gröna fatet????? Den är ju bara helt fantastiskt fin!

Och så måste jag säga att din blogg är SÅ inspirerande, jag är inne o kollar varje dag och jag älskar den!



Varma hälsningar

Jenny

#17 - - Satu:

Så gott det ser ut. och vackra bilder.. och underbara pasteller!

#18 - - Designtjejen:

Vad fint!

Till top