God Fortsättning & vårt dukade bord...

Dukningstips / Permalink / 5
Jag hoppas att ni alla har haft en helt underbar julhelg så här långt! Vi firade Julafton med tjocka släkten hemma hos oss och det var som alltid väldigt trevligt. Julgodiset vi hade gjort gick hem kan jag intyga. Det dukade bordet blev självklart samlingsplatsen och här valde jag, som många kanske misstänkte..., en naturlig och enkel dukning med rustika inslag i form av linne och "fusk-lummer" som jag hittade på Blomsterlandet.



Mamma hade gjort en favorit från förra årets dukning. Ni kanske minns hennes röda/vita hjärtan som jag dukade med då (kika här). I år hade hon gjort hjärtan av gamla linnehandukar och sytt fast små knappar och grova snören! De fick självklart bli det viktigaste inslaget i dukningen! Tack gulliga mamma!
#1 - - annah:

Blii alltid så imponerad av alla som kan duka fint, det är verkligen en konst.

#2 - - Lilith:

Jättefin dukning, gillar det enkla och naturliga med rustika inslag! Och vilka fina hjärtan din mamma gjort också!

Önskar dig och din familj en riktigt fin fortsättning på julen! :)

#3 - - Fotograf & Pysslaren Batt:

Hejsan, sugen på att delta i min Pyssel tävling?

Här har du länken:



http://kortochsont.blogg.se/2010/december/tavling.html#comment , besök gärna mina andra bloggar:



Http://Batoulfoto.blogg.se och Http://battdesign.blogg.se ! , Ha en skön jul!

#4 - - Anna:

God fortsättning och vilken underbar dukning!/Anna

#5 - - amanda:

verkligen jättemysig dukning!

Till top