En riktigt söt & glad Påsk!

/ Permalink / 10
Jag vill önska er alla en riktigt Glad Påsk och för oss började den riktigt sött redan igår. Jag blev nämligen inspirerad av Leila i onsdags som bakade påsk-cupcakes så jag gjorde egen variant. Riktigt söta med små kycklingar eller ankor som en liten dam i familjen påpekade att de ser ut som... I vilket fall var de väldigt smarriga och nu väntar vi på att våra påskgäster ska dyka upp för mer mat, fika och godis!!

Ha nu en riktigt SKÖN OCH SÖT påskafton!

Kram Karin


Foto: Karin Borg - Ellas Inspiration

Tips! Jag har gjort chokladmuffins med bitar av choklad som jag sedan toppat med en blandning gjord på philadelphiaost och florsocker. Kronan på verket är strössel och en skumkyckling. Mumsigt värre!
#1 - - Therése | Stylish-B.se:

Så goda de ser ut att vara =)

#2 - - Karin:

Så trevligt det var att titta in här och njuta av all inspiration du bjuder på .Glad Påsk!

#3 - - Sus i Hus:

Mums va det såg gott ut! ha en härlig påskhelg

kram

#4 - - Malin:

Riktigt söta cupcakes:P det har du verkligen lyckats med, var dem goda oxå?



Kram & glad påsk

#5 - - Anna / Sand´s Drömmar:

Ser jättegott ut. Ser fram emot fler matbilder :)

#6 - - Sanna Sporrong:

Finaste cupcakes jag sett på länge :)



Och finaste bloggen!



Mvh

Sanna

#7 - - Beppan:

Smarrig triss!!

#8 - - Mia:

Vilka vackra och inbjudande muffins!!

Mia

#9 - - AnnCathrine:

Vilken läcker triss - i dubbel bemärkelse! Dom såg verkligen smarriga ut och så himla fina.

#10 - - Maria G:

Smarriga och smaskiga ser de ut!

Jättefina bilder!

Ha en fin kväll!

Till top