Fototriss: Utblommat

/ Permalink / 12

Söndag och dags för ännu en Fototriss. Den här veckan råder det höst då temat är utblommat. Det är ganska otroligt vad vackra blommorna är i formen fastän de förlorat sin forna glans. De här blommorna växer som ogräs hemma hos oss och på sommaren är jag inte så jätteförtjust i dem men idag såg jag dem i ett helt annat ljus tack vare temat. Vilka underbara små spröda klockor som har bildats där blommorna satt. De är faktiskt vackrare som utblommade!

Kika gärna in i Fototriss för fler bilder på utblommat!


Foto: Karin Borg - Ellas Inspiration

#1 - - BP:

Ditt Triss visar verkligen hur vackert "utdöende" blommor kan vara.

#2 - - Mad World:

Jättefina bilder!

#3 - - Nilla:

Vad fina bilder!

#4 - - hem ljuva hem-helena:

Så spröda och vackra! Jag gillar alla tre bilderna!

#5 - - hem ljuva hem-helena:

Så spröda och vackra! Jag gillar alla tre bilderna!

#6 - - Mitt i Fågelsången:

Vackra blommor - sin vissenhet till trots!

#7 - - Anni:

Mycket vackra bilder, en fin triss!

#8 - - Erika-foto-mode-pyssel:

Fint!

#9 - - Bibbi:

Mycket fin triss. Vilka söta klockor. De ser ut att vara gjorda av tunnt tunnt papper.

/Bibbi

#10 - - ViDu:

Vackra bilder! Andra bilden blir veckans vinnare för mig.

#11 - - Cumulunimbus:

Så snyggt! Gillar både färg och form i alla tre :)

#12 - - Kvasthilda:

Aaaahh, de ser ut som japanska dekorationer :-) Jag gillar tredje bilden där de skarpa "klockorna" fejdar ut mot de suddiga nedanför.

Urläckra bilder!

Till top