Fototriss: Siluett

/ Permalink / 16

Då var det söndag igen och en ny Fototriss står på schemat. Den här gången har Helena gett oss utmaningen att tolka "siluett" och då mindes jag några bilder jag tog på påskafton tidigare i år. Kvällen bjöd nämligen på ett helt fantastiskt ljus så jag smög mig ut med kameran och tog några bilder. Det slog mig att jag kunde använda dem till dagens tema. Kul för man vet ju aldrig när man tar bilderna på vilket sätt de kommer till användning...

Kika gärna in på Fototriss för fler siluetter!


Foto: Karin Borg - Ellas Inspiration


#1 - - Princexswe:

Vacker siluettriss med underbara färger. Den första bilden blir min favorie.

#2 - - Irrhönan:

Vackert. Vilka färger!

#3 - - christina:

Wow vilken vacker triss!!!! Alla bilder i trissen är supervackra!!

#4 - - Gunvor:

Jättevackra bilder alla tre!Och vilka färger sen!

#5 - - SofiH:

Vilken vacker triss!

#6 - - Jah Hollis:

Det var ju väldigt förutseende.:-)

Och jag håller med om att bilderna är mycket fina med ett vackert ljus i.

#7 - - Eva-Lena:

Mmm, så vackert.....



Ha en fin söndag/E-L

#8 - - Jenny:

Helt otroliga bilder !

#9 - - Helena/Bildbloggerian:

Ja, man vet aldrig när bilderna kan komma till användning och de här passade ju alldeles utmärkt till temat. Jättefina!

#10 - - Johanna:

Åh, vilka vackra bilder :) trevlig söndag. Vänligen Johanna

#11 - - Cumulunimbus:

Ett sådant vackert ljus! Kan tänka mig att det var en mycket mysig kväll :)



Snygg röd tråd, här går det inte att välja en enda favorit utan hela trissen får min röst!

#12 - - Thorgun:

Nog var det en vacker kväll, alltid. Färgerna!!

#13 - - ViDu:

Första bilden gillade jag mest. Härligt.

#14 - - Johanna:

Oj, vilka otroliga färger!

#15 - - Magdalena:

Vilka underbara färger moderjord bjuder på helt fantastiskt.



#16 - - Dahlarna:

Superfina siluettbilder! Min favorit blir sista bilden! Hoppas att du har haft en bra dag! KRAM!

Till top