Fototriss: Avlång

/ Permalink / 8

Då var den söndag och dags för en ny tolkning av Fototriss. Den här gången är temat avlång och det var väldigt svårt att hitta några avlånga saker att fotografera. Jag tog en sväng till skogen för att få lite inspiration och upptäckte att en nyponbuske faktiskt passade in på temat. Med sina avlånga blad och något avlånga form på bären (?) så fick de stå för dagens tolkning. Kika in på Fototriss för fler tolkningar!!

Tips: Idag är sista dagen att anmäla sig till tävlingen hos mig där du kan vinna ett StarterKit från Isaberg Rapid. Perfekt till pyssel och andra små renoveringar! Klicka här för att tävla!


Foto: Karin Borg - Ellas Inspiration

#1 - - Pialotta:

Vackra bilder och visst hängena är så där avlånga:-))

#2 - - Anneli:

Bladen är absolut avlånga men inte bären ju...de är ju runda och härliga! :O)) Men du..en fråga..är det verkligen nypon?? Det ser inte ut så...men å andra sidan...vad vet jag! Jag är ingen nyponexpert! ;O))



Ha en fin dag!

#3 - - Karin på Ellas Inspiration:

Hej Anneli!



Bären är faktiskt "mer" avlånga än bilderna visar men om det är nypon vet jag inte. En ren gissning från min sida och de som följer min blogg vet att de botaniska kunskaperna är väldigt begränsade.. Kanske någon vet vad det är för "bär"?



Mvh



Karin

#4 - - Anna ..dansar in:

Mmmm jag gillar din triss..härligt och vackert...

#5 - - Jenny:

Fina bilder!

#6 - - Kerstin:

Jag har ingen aning men jag gillar bilderna. :)

Ha en fin kväll.

#7 - - Dahlarna:

Otroligt fina bilder som vanligt! Ser verkligen ut som nypon. Hoppas att du får en bra vecka!

#8 - - ElinsPhoto:

Härlig triss, fina färger!

Till top