Panduro Creative Challenge

Pyssel / Permalink / 7
Jag har fått den roliga utmaningen att vara en av 40 bloggare som deltar i Panduro Creative Challenge. Till vårt förfogande har vi fått ett pysselpaket bestående av: 4 burkar Hobbyfärg, penslar, självhäftande väggdekoration, startset för scrapbooking, inklusive några piffiga "accessoarer", smyckesstartkit och verktyg. Tävlingen drog igång redan förra fredagen men mitt paket dök inte upp förrän i veckan. Jag har därför nu bara en vecka kvar att hinna med mina pyssel. Därefter bedömer en enväldig jury, bestående av anställda på Panduro Hobby vilket alster som:

Är mest nytänkande
Har mest kreativ höjd
Är mest troligt att inspirera andra att börja pyssla

Här kommer mitt första bidrag. Jag har använt mig av delar ur startsetet för scrapbooking. Jag valde att klippa ut en rund mall för att dekorera botten på min zinkbricka. De små dekorationerna på glasen är förtyckta blommor som jag klippt en öppning i sidan och ett runt hål i mitten för att kunna sätta fast runt glasfoten. Det som är kul med dessa designark är att de är vändbara så man kan byta mönster efter humör!


Foto: Karin Borg - Ellas Inspiration


#1 - - Jo:

Ah, smart att använda dekorpapper som brickbotten! Jag har tidigare använt tapet i botten, men inte tänkt på just dekorpapper! Lite spraylim och klarlack, så är det ju dessutom hållbart!

#2 - - Anna:

Men vilken rolig idé! Kul när man kan ändra med enkla medel. Fiffigt med de små blommorna på glasen.



Mvh



Anna

#3 - - Lilith:

KUl utmaning, synd bara att du fick ditt material lite sent så det blir bråttom att hinna med allt... Men fint har du gjort, vad smart att dekorera brickan så där! Lycka till med dina resterande bidrag!

#4 - - Lijna:

Både snyggt och smart! Bra idé!

#5 - - Dessi:

Så snyggt det blev :)

#6 - - Maria:

hej!

Det var en finfin idé!

#7 - - ob:

Super snyggt. Mycket roligare och personligare :)

Till top