För 11 år sedan...

/ Permalink / 6
Ja, för 11 år sedan var det en väldigt speciell dag för min del. Det var nämligen då jag gifte mig med min goa make. Imorse vaknade jag till att den här vackra buketten med 11 röda rosor stod på trappen! Visst är han go! Dessutom är det också en speciell dag av en annan anledning. Det är nämligen 10 år sedan vi firade vår första bröllopsdag med att döpa vårt första barn! Därför känns det lite extra roligt att vi faktiskt skall gå på goda vänners dop idag. Som sig bör har vi med oss en fin present och den får ni se imorgon...


Foto: Karin Borg - Ellas Inspiration

MISSA INTE TÄVLINGEN OM BINDEFELDS BOK HÄR HOS MIG! KLICKA HÄR!!

#1 - - Linruz:

Åhhhh vad fina, förstår att du blev jätteglad.

Massor Kramar Lina

#2 - - Vardagstugg:

Så vackra! Grattis på er bröllopsdag!



Annelie

#3 - - Mrs. b:

Grattis på bröllopsdagen!

Vilka fina rosor!

#4 - - Katja:

vad kul! Grattis =)

#5 - - Lilla jag:

Stort grattis :) Vilken underbar dag för dig!

#6 - - Ann-Christine:

GRATTIS GRATTIS!!

Ljuvliga rosor, röda som kärleken :)



A-C

Till top