En egen Uggletavla (Panduro)

Pyssel / Permalink / 6
Som jag berättade igår är jag med i Panduro Creative Challenge  och här kommer idag mitt andra bidrag. Den här gången har jag valt ett göra en egen tavla med scrapbooking ark. Motivet är en liten söt uggla som är väldigt inne i höst. Jag har ritat på fri hand och klippt ut delarna i olika mönster. Sedan har jag klistrat fast på dem på ett av arken. Namnet på den lilla skylten är gjord av "gnuggbokstäver". Varför inte göra en liknande tavla och ge bort som en personlig doppresent?


Foto: Karin Borg - Ellas Inspiration
#1 - - Johanna:

Gud vad söt! :)

#2 - - House of Jammi - blogg och webshop:

Vilken supersöt uggla! Han ser väldigt snäll och glad ut!

#3 - - Lijna:

Vad söt den blev! Bra jobbat!

#4 - - Anna:

Men oj, den var ju superfin! Gud va duktig du är!



Mvh



Anna

#5 - - Kerstin:

Vad söt den är. Du är kreativ. :)

Ha det gott.

#6 - - Erica:

Är också med i denna tävling och har precis lagt upp mitt ena bidrag som är nästan exakt samma :-). har inte sett din innan utan kikade runt lite efter att jag lagt min länk på deras sida och såg din uggla. Samma smak med andra ord! :-)

Till top