Fototriss: Bokstäver

/ Permalink / 10

Dagens Fototriss handlar om bokstäver och då passar det ju bra att visa upp några av mina senaste inköp. Jag fyndade nämligen ett helt gäng bokstäver för 10 kr styck i helgen. De var lite skavda och i olika färg så just nu pågår ommålning. Det var udda bokstäver men jag lyckades passande nog få ihop "God Jul"... Just nu är de bokstäverna i guld, lite mycket "bling bling" för min del så de får också bli vita.

Kika gärna in i Fototriss för fler bokstäver.


Foto: i dåligt ljus... av Karin Borg - Ellas Inspiration 
 

#1 - - Menageriet:

Fräckt och modernt!

Lite pilligt att måla, antar jag?

Bokstaven C är min favorit.

Ha en fin vecka!

#2 - - carina:

Fina bokstäver och att du förgyller gör dem inte sämre.

#3 - - Emma:

Hej! Läs gärna min blogg om Tavlor jag målat, sminkningar jag gjort och kommande utställning!!!



Jättefina bokstäver!



/Emma.

#4 - - HUSnrNIO:

Läckert med bokstäver. Ser fina ut efter din förvandling. Ha en trevlig första adventskväll.

#5 - - Dahlarna:

Fina bokstäver! Jag är äntligen med i Fototrissen igen - har haft ett litet ofrivilligt uppehåll från trissen! Hoppas att din första advent har varit mysig! KRAMAR!

#6 - - 40 plussare:

Fin triss! Så passande att du redan hade bokstäverna!

#7 - - paula:

Fina blir dom i vitt, tänk vad lite färg kan göra... bokstaven C blir min favorit

#8 - - Pialotta:

Men du vad bra du fixat inför Julen så vackra bilder du knåpat ihop på så sätt:-) Alla tre lika fina:-)

#9 - - Jah Hollis:

Snyggt jobbat. Både med trissen och med färgen på bokstäverna. :-)

#10 - - mistel76:

Bra bilder, de fångade verkligen temat.

Till top