Ställ till med fest för Mor

Högtider - stora & små / Permalink / 45
Vi fortsätter med lite Morsdags tips även idag. Den här gången i form av förslag både på dukning och mat. Vad sägs om att bjuda mamma på min egna varma kycklingsallad med ruccola och chevré och avsluta med en läcker Mazarintårta med fläderkräm och färska bär signerad Leila Lindholm. Jag lovar att mor kommer att njuta till fullo!


Foto: eget kollage med foto från mig (Karin Borg), Country Living och Recept.nu/Wolfgang Kleinschimdt
#1 - - A-C:

Ljuvligt!

Vi har ju redan firat morsdag för några veckor sedan, men nu kom jag att tänka på att synd ingen hos oss har födelsedag på sommaren så man kunde ha ett härligt utekalas...

Så trevligt det var dukat på bilderna.



Ha en finfin fredag, kram A-C

#2 - - || p e r l a n:

oj oj vad mycket gott o härliga bilder! :)

Jag är nog mest glad om min lilla familj överhuvudtaget kommer ihåg att det är mors dag på söndag! haha

Ha en toppen helg nu!

♥P

#3 - - Fred:

Har under några inlägg diskuterat nynazismen. Kom gärna med personliga reflektioner och åsikter!

#4 - - Skönt Hemma:

Åh så härligt med mors dag. Jag har gjort ett mors dag kort till - PAPPA :)

#5 - - Maria [ Fotoblogg ]:

Ser riktigt läckert ut

#6 - - Amanda Constance:

vilka läckra bilder! den där tårtan ser jättegod ut. (:

#7 - - Kajsa:

Gud vilka härliga bilder!

#8 - - lie:

såg bra festligt ut, gilla den lila färgen. Riktigt fin.

#9 - - Natasha:

Vad underbart det såg ut!

#10 - - Maja:

Köpte Leias "a piece of cake" häromdagen, nu blev jag inspirerad till att baka något riktigt gott på söndag. :)

#11 - - Gabriella:

gud så gott:)

#12 - - Anonym:

BARA ETT TIPS



Jag har hittat en ny sida som är superenkel att samla poäng på och det behövs inte alls mycket för att du ska få hem ditt presentkort! I jämförelse med bland annat gratisbio, gratiskläder, gratismode, gratissajt osv så är denna sidan oerhört generös.



Passa på att bli medlem nu när sidan knappt har några medlemmar! Då är det ännu lättare för dig att få presentkort och vinna i deras tävling, jag har redan samlat ihop till ett på H&M och jag blev medlem igår. :) Här: http://www.freestreet.se/?r=147



En annan jättebra sida är denna: http://www.gratismode.se/?c=11878



Ta chansen idag! kram

#13 - - Mia:

Min mor får en prenumeration på en tjejtidning (hon är ju trots allt 67 år ung min kära mor) att bläddra i fler dar än bara på mors dag, tyckte det var en toppenpresent till henne jag!

#14 - - Elsa:

Oj vd smaskigt! :D

#15 - - Fred:

Studenten närmar sig, yeezzzzz!

#16 - - Helena:

Den där tårtan såg riktigt god ut!

#17 - - Hanna:

Härliga bilder ;)

#18 - - Jossan:

Vilken söt blogg! :) Jättefina bilder också.

#19 - - Joella:

men oj, jisses. har köpt champagne och choklad till mamma, det får ta och räcka. :)

#20 - - Hiro:

Men oj, nu blev jag sugen på godsaker! Nej, nu ska jag inte hålla på och äta sådant... Hur som helst, tycker det ser hur gott ut som helst. Det är väl ingen som glömmer bort mors dag nu då? Jag tycker det är så viktigt - så till er som kanske har glömt bort eller inte planerat något säger jag: Jag tycker ni borde göra någonting, det är ju faktiskt er mamma vi talar om!

#21 - - Zarah:

Hejhej kolla gärna in min blogg och svara på frågan om kändiskillar. Är även hårmodell! :) ha det bra!

#22 - - nadja:

oj gott det lät, synd att jag inte är sådär jätte duktig på att laga mat :p

#23 - - Begonia:

MM VAD GOTT!! :D

#24 - - Lena:

såå gott

#25 - - EBBZA:

Åhh va mycket mums! Ska nog ge min mamma några rosor, hihi ;D Ha en überhärlig, underbar helg <'33

#26 - - Berit & Alfhild:

Läs om oss, våra åsikter och livet..

skitsamma, töntigt!

Du behöver inte läsa om du inte vill.



Här är länken, KLICKA INTE PÅ DEN!!

http://provocerandeidioter.blogg.se

#27 - - Julia:

Allt ser jättegott och tjusigt ut - bra tips!

#28 - - Becca:

läckert de där såg ut :-)

#29 - - Viktoria:

Frågestund i min blogg.

Har du ingen fråga? Svara då på min istället :)

#30 - - Linda:

Gomorron!!



ALlt bra idag?

#31 - - Linnea:

Den där tårtan såg ju smaskens ut! synd att jag inte är så bra på att baka/laga mat. Hehe, kan ju prova i alla fall:)

#32 - - malinm.se - en smart brunett!:

mums vad smarrigt det ser ut :)

#33 - - Caroline:

Herregud vad det såg gott tut

#34 - - linnea:

hejsan :).

kolla in min nya blogg och kommentera gärna något inlägg (;.



kraam.

#35 - - Misss Understood:

Ser jätte gott ut! ;D

#36 - - Louise:

Åh, Leila! Hon gör världens godaste kakrecept!

#37 - - Monika:

gillar tipsen :)

#38 - - emelie:

Det ser underbart ut! :D

#39 - - Anonym:

Har ingen mor att fira....

#40 - - Fred:

Jättegott veganrecept med tofu i bloggen, kika gärna in och pröva laga någonting annorlunda! :-)

#41 - - Camilla:

Vad fint :) Kycklingsalladen ser god ut.

Hur ska du uppvackta din mamma idag?

#42 - - Zarah:

Hejhej! Spana gärna in min blogg om du har lust och lämna även en kommantar, är hårmodell :) Hoppas du får en fin dag!

#43 - - Fred:

Recept på världens godaste efterrätt i bloggen!

#44 - - Sofia [gaspedal.blogg.se]:

härliga bilder :)

#45 - - Junitjej:

Min mamma blev firad med blomma och choklad igår.

Till top