Mig själv till morgonkaffet...

/ Permalink / 15
Ja, det var en annorlunda känsla när jag slog upp dagens morgontidning. Som ni kanske vet så bloggar jag ju även om hem & trädgård för två dagstidningar, TTELA och Bohusläningen på nätet. Den här gången var det TTELA som hade fångat upp mina små betongrosor och ville göra ett reportage även i papperstidningen. Väldigt kul men jag måste erkänna att det känns märkligt att se sig själv på bild, dessutom med nästan en helsida i tidningen! Ni vet ju att jag inte är någon "linslus" utan hellre håller mig bakom än framför kameran men man får väl försöka njuta av tiden i rampljuset.... ;0)

Tips: Om ni missade mina pratiska råd om betonggjutning här i bloggen, så klicka här!


Foto: Karin Borg/Ellas Inspiration
#1 - - johanna:

Vad kul för dej även om det kändes skumt.. :D

Betongrosorna ser jättefina ut! näe, nu ska jag klicka mig in till dina andra bloggar. :)



Ha en bra vecka!

/Johanna

#2 - - Eva:

Hejsan, sitter här med mitt kaffe och läser din blogg, grattis till artikeln, måste vara spännande. Ha en fortsatt bra dag/Eva

#3 - - Monika Stålberg:

Är du nyfiken på Allt i Hemmets nya tidning 101 nya idéer? Jag har 25 förhandsex... Först till kvarn! Mejla namn & adress + din inrednings-bloggadress till mig – senast onsdag 6 maj! Bästa hälsningar Monika, redchef, monika.stalberg@aih.bonnier.se

#4 - - Lallis:

Du passar som handen i handsken där i tidningen tycker jag:)

Och vad fina rosorna är!

Kram Lallis

#5 - - Petra:

Roligt att du är med i tidningen! :)

#6 - - Skönt Hemma:

Betongrosorna är fantasktiskt fina! Kul att få en bild av dig, alltid kul att se hur någon bakom bloggen ser ut... ska jag säga som är helanonym :I

#7 - - Designtjejen:

Vad roligt!!!

Kramar

#8 - - Åsa:

Vilka fina betongrosor. Ska läsa närmare sedan hur man gör. Det är lite blandade känslor det där med att vara med i tidningen. Men det ser bra ut!

#9 - - Jessica:

Betongrosorna är verkligen jättefina! =)

Kul att du hamnade i tidningen också. Själv hade jag nog haft samma tankar som du angående att se sig själv på bild. ler



Hoppas du får en bra vecka!

Kram

Jessica

#10 - - Proforma:

Känner igen din känsla med att synas utåt... men det ser så bra ut det man ser här. Du börjar bli en kändis i stan nu :)

Kram

#11 - - Helen:

Kul att de ville ha med dig även i papperstidningen, synd att det inte var i Bohusläningen!

#12 - - Ulrika:

Hej!

Gud vilka fina grejer du har gjort i betong,blir faktiskt lite sugen att försöka själv.Har precis startat en blogg,det är jättekul,men vore ännu roligare om någon hittar dit.

kram

#13 - - Ulrika:

Hej!

Gud vilka fina grejer du har gjort i betong,blir faktiskt lite sugen att försöka själv.Har precis startat en blogg,det är jättekul,men vore ännu roligare om någon hittar dit.

kram

#14 - - Ulrika:

Hej!

Gud vilka fina grejer du har gjort i betong,blir faktiskt lite sugen att försöka själv.Har precis startat en blogg,det är jättekul,men vore ännu roligare om någon hittar dit.

kram

#15 - - havis:

Så kul med en artikel. Rostrna är verkligen jättefina!

Till top