Tisdagstema: Platt

/ Permalink / 10
Den veckan är det Trädgårdsvecka här hos mig och passande nog hade jag en "trädgårdsbild" att tolka dagens Tisdagstema med. Utmaningen är nämligen platt och vad passar väl bättre än ett par "platta plattor". Bilden togs i lördagskväll i det här vackra skenet, klicka här.

Tips: Veckan avslutas på fredag med en liten fotoutmaning! Då vill jag nämligen se våren hos dig på din täppa!!


Foto: Karin Borg/Ellas Inspiration
#1 - - Evelyn på DesignPoint:

Ah, tisdagstema. Får se om jag hinner!

Ha en bra dag! Kram, kram!

#2 - - Carina - inspirera:

Bra tolkning! Vacker bild...

Ha en underbar tisdag!

Kramen.

#3 - - Myra:

Vackra plattor. Annat än de tråkiga grå vi har på framsidan... :)

#4 - - Pia:

Fin tolkning!

#5 - - Kadermo:

Det var en intressant vinkling, vad lärorikt detta är att titta på andras bilder och hur man löst problemet. Härlig bild med fina färger.

#6 - - Vera in Toscana:

Vilka vackra platta pattor :) Snyggt fotat!



Ha en fin dag!

#7 - - Kerstin:

Oj så vackert både i ljus och färg. Snygg tolkning.

Ha en fin dag.

#8 - - Amanda:

Stenar är vackra och här är de också både runt och platt. /Amanda

#9 - - Pialotta:

Förtjusande platt foto.. verkligen bra fotat.

Stenar min passion oxså:-)

Ha de gott/Pialotta

#10 - - Ariella:

Hej!

Bra tolkning och vacker bild.



Kram

Till top