Tinas Trädgård - nytt TV-program

Trädgårdsliv / Permalink / 4
Så här under min lilla trädgårdsvecka passar det ju bra att tipsa om ett nytt trädgårdsprogram. Den 9 april eller närmare bestämt på Skärtorsdagen har nämligen "Tinas Trädgård" premiär i TV4 Plus. Vi får följa härliga Tina Ahlin i hennes egna torparträdgård där hon tipsar om både stort och smått trädgårdspyssel.

Tips: Min Trädgårdsvecka avslutas på fredag med en liten fotoutmaning! Då vill jag nämligen se våren hos dig på din täppa!! Missa inte det!


Foto: eget kollage från Tina Ahlin hemsida
#1 - - Milla of Sweden:

Tack för tipset, det programmet måste jag kika på!

Någon vår finns inte här i alla fall, min täppa är full av snö så jag får nöja mig med att kika på andras täppor på fredag!...



Kram Camilla

#2 - - Ullis/Leva på landet:

Tack för tipset. Det ska jag lägga på minnet.



Kramar Ullis

#3 - - Eva Linnea:

Jag har också sett att detta program startar. Det ska bli kul att se om det ger nå´t. Den 16/4 handlar det om örtSPA (har jag hört/läst).

Kram Eva Linnea

#4 - - Eva:

Allt om Tinas Trädgård och Tina Ahlins blogg hittar du på Hemmakanalen.se

Till top