Tävla & Vinn Personligt Namnsmycke

/ Permalink / 195
I dagarna så slog portarna upp för en ny smyckesbutik på nätet, Seagullonline. Bakom alla underbara smycken står Marie, en tjej jag känner så därför är det extra roligt att kunna erbjuda er besökare den här fina vinsten.  

Vinnaren av tävlingen här i Ellas Inspiration kommer nämligen att få ett Personligt Namnsmycke enligt bilden. Valfri text ingår med max 6 tecken per bricka.

Tävlingsregler!

Det enda du behöver göra är att svara på den här frågan och lämna ditt svar i detta inlägget!

Fråga: Namnet Seagull är hämtat från en fågelsort, vilken? Du hittar ledtrådar hos Seagullonline, klicka här!

Om du länkar till tävlingen så ökar dina chanser att vinna med det dubbla...men har du ingen blogg så kan du vara med och tävla ändå.  Alla tävlande är välkomna!

Tävlingen pågår tills söndag 22 mars kl. 24:00!

Lycka till!
#1 - - Snusans Inredningsblogg:

Jättefina smycken. De vill jag givetvis vara med och tävla om. :) Seagull betyder fiskmås.

KramKram!

#2 - - Bettan:

Hejsan! Vill gärna vara med och tävla om det fina halsbandet. Jag tror att rätt svar är FISKMÅS och jag har även länkat från min blogg.

http://bettan82.blogspot.com/2009/03/tavling16.html



Ha en trevlig dag, kram!!

#3 - - Nillonen:

Superfint smycke! Vill gärna vara med så jag svarar fiskmås!

Kram Nilla

#4 - - Carina - inspirera:

Mitt svar är fiskmås!

Underbara smycken som jag gärna skulle vilja vinna!

Kramen.

#5 - - Sara Jacobsson:

Svar: Fiskmås!

#6 - - Katja:

Mitt svar är: Fiskmås. Vilka ursnygga halsband.

#7 - - Tant_annci:

Mitt svar är fiskmås och jag vill gärna vara med och tävla!

#8 - - Helena:

FISKMÅS!!! Vilken dröm att få ha sina två godingars namn om halsen! Superdupersnyggt!

#9 - - Malin:

Fiskmås:) Kul med tävlingar. Kram

#10 - - chatrin:

mitt svar är fiskmås

vilka snygga smycken.

jag skulle nog villa ha en visning.

#11 - - Benita:

Hej! Jag vill gära vara med i denna tävlingen. Älskar dessa smycken med namn. Svaret på din fråga är såklart Fiskmås.

Pst, jag länkar från min blogg!



Kramar Benita

#12 - - Elin, elinphoto.se:

Fågelsorten är Mås!

Jag är gärna med och tävlar :-)!



Kram // Elin

#13 - - Marita:

Det är en fiskmås! O jag vill gärna vara med o tävla. Jättefina smycken!

#14 - - Helena:

Först vill jag bara säga att din blogg har inspirerat mig mkt när jag gjort om hemma nu. Tack!!!

Svaret på tävlingen är fiskmås

#15 - - Johan Lundgren:

Fiskmås

#16 - - Lorei:

Fiskmås betyder det. Jag länkar till tävlingen i min blogg!

#17 - - Natalie R:

Jag är gärna med och tävlar! Jag tycker att Seagullonline har jättefina smycken :)



Vad det rör frågan så tror jag att fiskmås är svaret som du söker ;)

#18 - - Maria R:

Hej!

Svaret är mås!

Har ingen blogg men vinner gärna ändå :-)

#19 - - Ninni Hagström:

Självklart vill man vara med och tävla - mitt svar är då MÅS (fiskmås).

Det där är ju så otroligt ljuvliga smycken så man blir helt knottrig!

Jag håller mina tummar så de är rädan blå ;-)

#20 - - Lina:

Ett sånt fint halsband skulle jag gärna ha!!

Svar på frågan: fiskmås.

#21 - - Maria:

HAr länge önskat mig namnsmycke så nu passar jag på att tävla här.

Vi har en bok hemma som handlar om en fiskmås som heter Jonathan seagull, så mitt svar är alltså fiskmås.

Ha en bra dag!

#22 - - Hanne:

Vel, svaret er måke (på norsk). Flotte smykker

#23 - - Catarina Almqvist:

Mitt svar på denna tävlingen är FISKMÅS.

Fantastiska smycken , måste kolla vidare på dessa.

Hälsn Catarina

#24 - - Angelica:

Fiskmås!

Har ju sen tidigare Maries smycken så jag skulle ju gärna vilja ha ett till.

Kram Angelica



Ps Härliga blogg du har Karin.

#25 - - Sofie Lundström:

Vilka vackra smycken! Självklart vill jag vara med och tävla, länkar från mig. Mitt svar är Fiskmås.

#26 - - Inspirera Mera:

Vilket fint smycke! Den skulle jag gärna vilja vinna! Seagul betyder fiskmås.

Kram Sandra

#27 - - Evelyn på DesignPoint:

Detta kan jag inte missa! Jag är självklart med och tävlar. Jag gissar på fiskmås, då den förekommer på så många bilder på hemsidan ;)

Här har jag gjort ett inlägg om tävlingen:

http://designpoint.blogg.se/2009/march/tavling-hos-ellas-inspiration.html



Ha en bra dag!

Kram, kram!

#28 - - Camilla:

Jag vill absolut vara med och tävla!

Mitt svar på frågan är: Fiskmås.



Jag länkar hos mig!



Kram Camilla

#29 - - Annette:

Jag vill gärna vinna det fina halsbandet. På frågan svarar jag fiskmås.



Kram Annette

#30 - - Helena:

Svar: fiskmås

Jag länkar till dig i min blogg också! :-)

#31 - - jennifer:

Fiskmås. Hoppas på tur i tävlingen.

:)

#32 - - Anonym:

Klart jag vill vara med och tävla, svaret på frågan är: fiskmås. Jag ska länka till tävlingen från min blogg.

#33 - - Cissi:

Svar: Fiskmås

Länkar till tävlingen i min blogg, såklart!

#34 - - Mrs Krumelur:

Klart jag vill vara med och tävla!

Svaret är fiskmås :-D



Länkar från min blogg också.



Kram Mrs Krumelur

#35 - - Åsa:

Fin fina smycken, klart jag ska vara med och tävla. Namnet är hämtat från fiskmåsen. Länk till tävlingen finns på min blogg!

#36 - - Anonym:

Seagull/Fiskmås

Nu får man hoppas på tur:)Sitter och väntar på att Hv ska spela mot Timrå,heja Hv......

Kram Monica

#37 - - Hannah:

FISKMÅS:)

Om man nu hade den turen att kamma hem vinsten.

Kramar Hannah

#38 - - Malin:

Vill gärna vara med och tävla om detta fina smycke! har inget namnsmycke ännu själv så jag skulle bli jätteglad om jag vann!!Svaret från mig är: fiskmås //Malin

#39 - - Linda:

Vill gärna vara med å tävla! Länkar till dig i min blogg!

Svar: Fiskmås

#40 - - corrina:

Svaret är fiskmås. Och jag vill vara med och tävla, länkar självklart denna blogg

#41 - - Jill:

Jag vill vara med och tävla. Svaret är fiskmås!



sillyj@live.se

#42 - - Jill:

Jag vill vara med och tävla. Svaret är fiskmås!



sillyj@live.se

#43 - - Hanna:

Jag vill gärna vara med och tävla! Seagull betyder fiskmås, och jag har länkat till tävlingen från min bloggsida. / Hanna

#44 - - Sofie/Syssla:

Vilket vackert halsband, jag vill vara med och tävla! :) Rätta svaret är fiskmås. Har länkat till tävlingen i min blogg också. Kram, Sofie

#45 - - Mari:

Hej!

Självklart vill jag vara med i tävlingen och kanske vinna ett sånt fint smycke. Att gå runt med sina telingar runt halsen vore ju toppen.

Fågelsorten är fiskmås eller kanske en trut. Vill gratulera Marie till en jättefin hemsida, man blir oerhört köpsugen. Tack till dig Karin som har en sådan kraft och ork att inspirera oss andra på din blogg. Måste erkänna att det är nästan ett måste för mig att gå in och "kika" på ellasinspiration varje dag. Tack ännu en gång!

Hälsningar Mari

#46 - - Marie Högberg:

Svaret måste vara: Fiskmås.

Tack för tipset om vår kollegas hemsida //Marie

#47 - - Evami:

Svaret er måke på norsk,men ser at det er fiskemåke på svensk. Så det er mitt svar. Jeg ble jo fristet av det vakre smykket:) Så sier ikke nei til muligheten for å vinne:)

#48 - - Marie Hj.:

Skulle gärna vilja vinna det här fina halsbandet!

Mitt svar är : Mås

Jag har länkat till dig nu inne på min hemsida.

#49 - - Lotta:

Vilka fina smycken hon gör !!

Vill gärna vara med och tävla och mitt svar är : Fiskmås .

Länkar oxå inne hos mig i vänsterspalten !!

Ha det gott !

/Lotta

#50 - - Mrs. b:

Vilket fint halsband att vinna, har önskat mig ett sånt väldigt länge nu :-)

Jag svarar fiskmås!

#51 - - cee:

Uhh så fina smycken din kompis gör. Jag vill se om jag har tur =) jag säger också fiskmås som svar på frågan ....

Kram Cee

#52 - - Nettan:

Svar: " FISKMÅS "

Länkar självklart, vem vill inte dubbla denna chans ;0)!

Ska genast kika in där..

Kram Nettan

#53 - - Amanda Rösler:

Fiskmås!

Jättefina smycken på hemsidan, förresten :)

#54 - - Helena Gustafsson:

FISKMÅS!!!!!!!!!!!!!!

Fina smycken! Kul med kvinnokraft och att folk orkar att ta för sig något och inte dras ner av Jantelagen. Blir själv sugen på att starta eget! Lycka till Marie!

Hälsningar/Helena

#55 - - ÄLIN:

Hej hopp!

Seagull betyder fiskmås!

Jag har länkat till tävlingen i min blogg. http://kattenmusentiotusen.blogg.se/?tmp=17085958

#56 - - Alice:

Jag är med!

Har länkat och svarar fiskmås!

Alice

#57 - - Carin H:

Jag vill självklart vara med och tävla om det här vackra smycket! Seagull = fiskmås.



Jag har skrivit om tävlingen här:

http://www.carinh.se/2009/03/tavling-hos-ellas-inspiration/

#58 - - Annelie:

Hejsan - Superfint Smycke...Är gärna med och Tävlar

Betyder ju Fiskmås....

Bildlänk hos mig

Kram

Annelie

#59 - - Sofia:

Mitt svar är fiskmås! :) Jag har även länkat till tävlingen från min blogg http://fiian.blogg.se/?tmp=17103936 ! Ha en skön dag! :)

#60 - - Millah:

Jag är absolut med och det rätta svaret är fiskmås



ha det bra

#61 - - Helena:

Fiskmås är svaret! :) Har länkat på min blogg med bild och allting! Ha de fint. :)

#62 - - Roxana:

Svaret är fiskmås!

Härlig blogg du har!

#63 - - Härligheter enligt Erika:

Jag är med!!!

Länkar här

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.8018935



Ha det gott!

Erika

#64 - - Linda:

hej! Ja jag vill gärna vara med och tävla =)

Mitt svar är: FISKMÅS



Länkar med bild i min blogg =)



//Kramar Linda

#65 - - ☆Soya☆:

Seagull betyder Fiskmås.

Synd bara att den svenska översättningen inte är lika vacker som den engelska.



Länkat och klar i min blogg :)



Ha en fin dag!

#66 - - Marlene:

Jag vill tävla, har länkat http://busmammanvinner.wordpress.com/2009/03/17/22-mars-kl-2400/



Seagull är fiskmås



#67 - - Terese:

Vill självklart vara med och har länkat på bloggen. Några ledtrådar till namnet behövs inte då jag autimatiskt tänker på skådespelaren Sreven Seagal som maken envisas med att kalla Steven Fiskmås :o) Så där har du svaret. FISKMÅS! Ha en underbar vecka. Kram Terese

#68 - - Gennan:

Jag har precis blivit sambo och hade gärna velat vinna en lyckoamulett. Seagull betyder fiskmås.

#69 - - linnéa:

Jag vill också tävla och har länkat på min blogg.

Svaret hoppas jag är fiskmås! :)



#70 - - Marina Svensson:

Åh, vad fint halsband. Klart jag vill vinna det...=) Svaret är fiskmås.



#71 - - Anonym:

Glömde ju säga att jag länkar från min blogg.

#72 - - Nea:

Vill självklart vinna det snygga halsbandet,skulle passaperfekt med mina två barns namn på! Namnet betyder "fiskmås"

Tack på förhand, mvh Nea

#73 - - evamar - tävlingsblogg:

Vilka läckra smycken! Självklart vill även jag ha chans att vinna och har länkat i tävlingsbloggen:



http://evamar.blogg.se/2009/march/namnsmycke-22-mars.html

#74 - - Karin E:

Hej

Svaret du söker är Fiskmås.

Vill gärna vara med i din tävling

#75 - - Emilia U:

Efftersom "A flock of seagulls" är ett av mina favoritband från 80-talet så vet jag att seagull betyder fiskmås! :) Hade väldigt gärna velat vinna detta supersnygga halsband.



Mvh Emilia.

#76 - - Anette:

Jag är väldigt gärna med och tävlar.

Rätta svaret på frågan är Fiskmås.

Har länkat till tävlingen på min blogg: http://bigcitylife.webblogg.se/2009/march/namnsmycke.html



kram

#77 - - Helena:

Fiskmås på svenska och jag är gärna med och tävlar trots avsaknaden av blogg! :)

#78 - - //Linda:

Svaret på frågan är Fiskmås.

Jag har länkat till tävlingen också:

http://linblogg.blogspot.com/2009/03/namnsmycke-223.html

#79 - - Amanda:

Det betyder fiskmås. :o)

Jag vill verkligen vinna denna tävlingen. :oD Har länkat här:

http://creyla.blogg.se/tavlingar/2009/march/tavling-namnsmycke.html

#80 - - Carolina:

Svar: Fiskmås!

Jag har länkat i min blogg!

#81 - - Johanna:

Det betyder Fiskmås!

Jag är jättegärna med och tävlar!

Har även länkat på min blogg!



//Johanna

#82 - - Christina:

Fiskmås är svaret. Vill gärna vinna det fina halsbandet.

Christina

#83 - - jayne:

Hej på dej

Fiskmås... är fågelsorten. Länkar till ditt inlägg..kolla här http://jayne.blogg.se/2009/march/trott.html

#84 - - En Mölnbobos Liv - Mammablogg:

jag är med och tävlar, har länkat här



http://molnboanna.blogg.se/2009/march/vinn-namnsmycke.html



mitt svar är fiskmås

#85 - - Erika:

Fiskmås

#86 - - Maria Johansson:

Hej Karin! Klart jag vill vara med å tävla om smyck skapat av Marie! Mitt svar är fiskmås. /Maria

#87 - - Louise:

Älskar personliga halsband, vill verkligen vara med och tävla! Jag har länkat från min blogg och mitt svar på vad seagull betyder är "fiskmås"! Ha en underbar vecka så får jag hålla alla tummar för att vinna! Kram

#88 - - Karolina Thunström:

Jag är med och tävlar om det underbara smycket! Fast vinner jag inte så kommer jag nog köpa ett ändå! :)



Jag tror rätt svar är fiskmås! :)



Karolina Thunström

Kthunstroem@hotmail.com

#89 - - Malin:

Jag är med och tävlar!

Svaret är fiskmås :)

#90 - - Caroline:

Fina smycken!

#91 - - Karin:

Jag är med, skulle bli överlycklig om jag vann detta halsband! :)

Svaret är FISKMÅS.

Har länkat på min blogg här :

http://albinsmoder.blogg.se/2009/march/tavling-44.html

#92 - - Kajsa:

Fiskmås vill jag minnas att det betyder, eller stockholmare som vi skåningar kallar våra sommargäster (högljudda och skitar ner så förbannat) :D

#93 - - Malin B:

Fiskmås säger Malin som här prövar lyckan.

Smyckena är otroligt fina. Vilken vinst! =)

#94 - - Anna:

Åh vill gärna vara med och gissar på fiskmås :-)

Har lagt upp i min blogg också.

Mvh Anna

#95 - - Kamilla:

Åh, vilka fina halsband. Jag vill jättegärna vara med och tävla. Eftersom vi har haft en skoaffär i min stad som hette så, så vet jag att det betyder fiskmås.....

#96 - - Frida:

Underbara smycken. Och inspirationen till företagsnamnet kommer från fiskmåsen.



Jag skulle göra det omvända, mot vad många brukar - jag skulle inte sätta mina barns namn på smycket runt halsen - utan mina föräldrars. Deras stöd är ovärderligt, inte minst nu när jag går genom en separation, har blivit varslad från reklambyrån och är mitt uppe i en flytt. Livet är fullt av möjligheter med andra ord och mina föräldrar är viktigast i världen, i alla fall för mig.

#97 - - Susanne:

Fiskmås minsann!!! Och jag vill så gärna så gärna vinna ett fint halsband! :-)

#98 - - Therese - Lurans blogg:

Jag har länge velat ha ett sådant vackert smycke av denna typen, skulle vara kul att ha min dotters namn och ordet familj kring min hals som en ständig påminnelse om det käraste i livet...



Seagull betyder fiskmås, och jag har naturligtvis länkat för att öka mina chanser:

http://lurans.blogg.se/2009/march/tavlings-tips.html



Trevlig dag!



Kram

#99 - - Hanna:

Jag vill absolut vara med och tävla!

Svaret är fiskmås.



Här är länken till inlägget jag skrev om tävlingen: http://gratisbesatt.blogg.se/2009/march/vinn-personligt-smycke.html



-håller tummarna för mig-

#100 - - Laura:

Jag vill gärna vara med å tävla, har länkat; http://segtsomkolatavlar.blogspot.com/2009/03/22-mars5597.html



Svaret på din fråga är fiskmås.

#101 - - ANNIKA G:

Svaret är fiskmås.jag gillar vinsten och hoppas på tur...

gustafsson.57@hotmail.com

#102 - - Linnea:

Svar: Fiskmås!

Jag har länkat i min blogg..

Hoppas jag vinner! :)

#103 - - amanda:

jag är med o tävlar. :)

svar: fiskmås.

#104 - - Cia:

Vill gärna vara med och tävla om det fina halsbandet!

Svaret är: Fiskmås.

#105 - - Robin ^^:

jag svarar fiskmås! :)

jag har länkat i min tävlingsblogg!



http://compete.blogg.se/2009/march/namnsmycke.html



kram!

#106 - - Erika:

De rätta svaret är: FISKMÅS!

Jag hoppas jag vinner, behöver ett nytt halsband och de hade varit perfekt, håller tummarna.. :)

#107 - - Anna-Carin:

Jag vill gärna vara med och tävla. Seagull betyder fiskmås.

#108 - - Alexandra:

Jag vill vara med ooch tävla:D Seagull betyder fiskmås:)



jag har inte länkat men hoppas att jag kan ha lite tur ändå:D

#109 - - Eeva:

Svar: Fiskmås!

Jag skulle gärna vilja vinna! =)

#110 - - Katarina L.:

Hej,

Mitt svar är: Fiskmås



Jag har ingen egen blogg, men har hittat din trevliga blogg som jag tycker om att läsa.

Du har så rolga pyssel och fina bilder.

#111 - - ELIN GUSTAFSON:

Hej! Jag deltar självklart i denna underbara tävling!



Svaret är: FISKMÅS!



Jag har länkat i min blogg!



http://missdoe.blogg.se/2009/march/personligt-smycke.html



Om jag vann skulle jag vilja ha ett halsband med namnen: FINDUS och ASLAN. Det är mina två underbara katter! Vore ett bra sätt att visa för omvärlden hur mycket jag älskar dem!





KRAM

Elin

#112 - - Elisabeth, anyhow.se:

Fiskmås... jag tjuvkikade INTE på de andra! ;)

#113 - - Lena Idbrant:

Seagull betyder fiskmås.

Tittade på alla vackra smycken

och jag tyckte om presentationsbilderna.

Och smyckerna såklart

Jag deltar med än gärna i tävlingen

#114 - - Jeanette:

Åhh, vilket underbart & vackert smycke, deta kan man bara inte låta bli att tävla om. Självklart är svaret fiskmås. Hoppas nu på tur att vinna smycket som kan pryda min hals. Och självklart har jag länkat =) ( http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.8045911 ) Ha det gott!

#115 - - Sara:

Hej!



Svaret på din fråga är fiskmås! Du är länkad hos mig! :)



http://bloggcandy.blogspot.com/2009/03/personligt-namnsmycke.html

#116 - - :d:



härliga smycken ! ´'

svaret är fiskmås ;D

#117 - - ewina:

Oj vilka fina smycken... detta måste jag vara med på.. svaret är fiskmås och givetvis kommer det en länk i min blogg..

#118 - - sandra:

Jag är så faschinerade av den här sortens smycken, de är ju så himla vackra! :) Tänk att ha ett eget sånt halsband där det på det ena skulle stå Tommy och på det andra Sandra.

Mitt svar är fiskmås.

#119 - - Gunilla:

Klart jag vill vara med och tävla!

Svarar MÅS.

#120 - - nini:

Fiskmås ;)

nu hoppas jag på tur

#121 - - Bloggullet:

Jag vill tävla och länkar i min blogg. Svaret är Fiskmås.

Kramar

#122 - - Jeanette:

Jag är gärna med och tävlar! Har länkat till dig till höger i min blogg.

#123 - - Carola:

Jätte fina smycken! Det var fiskmåsar på sidan, så det är nog rätt fågel. Nu håller jag tummarna...

#124 - - Linda:

Hej! Fiskmås. Länka länka.



Linda

#125 - - -Camilla-:

Klart jag också vill vara med & tävla om detta kanonfina smycke(halsband)...



Svaret på frågan är givetvis FISKMÅS!!!



Nu ska jag hålla tummarna & hoppas ha turen på min sida när det är dags för lottdragningen...



Ha det gott!



Hälsningar från ett vårvintrigt Boden... =)

#126 - - Lena Nordström:

Fiskmås

Verkligen fina smycken och tack för din inspirerande blogg.

#127 - - Emma:

Jag är med och tävlar har länkat från min tävlingsblogg

http://soligatavlingar.blogg.se/2009/march/personligt-smycke.html#comment



Rätt svar är fiskmås:)

#128 - - Leonora - The Crazy one:

Hoppas du haft en härlig dag :)

allt väl?

#129 - - Anonitota:

Jag vill gärna vara med och tävla!

Svaret är fiskmås, såklart... :D

#130 - - Agnetha:

Hej!

Svaret är fiskmås och jag vill gärna vara med trots att jag inte har egen sida eller blogg.



Soliga vår hälsningar Agnetha

#131 - - Carolina:

Rätt svar är fiskmås.

#132 - - Lena:

Hej!

Jag vill vara med och jag länkar från min blogg, där jag även har en tävling.



Svaret är Fiskmås!



Kram,

Lena

#133 - - Mija:

Svaret är fiskmås och smycket är FANTASTISKT..

:)

#134 - - Eva:

Hej.

Är med och tävlar svaret är fiskmås.

Kram Eva.

#135 - - Rebecca:

Här vill jag vara med!



Svaret är: Fiskmås



Länkar såklart: http://geshiia.blogg.se/tavlingar/2009/march/jag-tavlar-hos-ella.html

#136 - - Sara S:

Det här vill jag gärna vara med att tävla om, trots att jag inte har en blogg! Svaret är Fiskmås

#137 - - Ylva:

Fiskmås.



Vilka fina smycken!

#138 - - Ylva:

Fiskmås.



Vilka fina smycken!

#139 - - lilla jag:

Jag vill också vara med :D



Seagull = fiskmås .. som så många andra svarat.. :D



#140 - - Helena:

Fiskmås :-D

#141 - - Mamma-Mu:

Hallå hallå!



Fiskmås var det ja ler

Jag är gärna med och tävlar, länkar även på min blogg.



Ha en trevlig helg!

Mvh Mimmi alias Mamma-Mu

#142 - - Linda:

Jag är med!

Svaret är fiskmås!



Länkat och klart!

http://lindaskrypin.blogg.se/2009/march/tavlingsstim-d.html

#143 - - Jessica:

Fiskmås är svaret.



Jag vill såklart tälva, länkar i min blogg:



http://casperbenjamin.blogg.se/2009/march/22-mars-kl-2400.html

#144 - - ANNAANNA:





Hej!



Jag vill så gärna ha ett sånt där namnsmycke, de är så himla fina.



Seagull är Fiskmås.



Jag har skriviet ett inlägg i min blogg om din tävling, använt din bild och länkat hit.



http://wonderings.blogg.se/2009/march/vinn-ett-fint-namnsmycke.html



Jag passar på att önska en skön helg också.





MVH/ANNA





#145 - - Mats:

Chansar på fiskmås !

Mats :)

#146 - - Jessie<3:

Åh jag vill gärna vara med och tävla! Svaret på frågan är: Fiskmås =)



Ha det toppen!

#147 - - Sanna:

Åh vilken fin tävling, mitt svar är fiskmås.



Ha det bra

Med vänlig hälsning

Sanna

#148 - - Irene:

Svaret är fiskmås. Underbara smycken där jag givetvis kommer att ha mina två döttrars namn om jag vinner.

Mvh Irene

#149 - - Olelsi:

Min mormor älskade dessa fåglar, Fiskmås är svaret på din fråga.

Jag hoppas att vinstlotten faller på mig!!

Länk:

http://olelsi.blogg.se/2009/march/namn-smycke-att-vinnaavslutas-22mars.html



Kram Nettan i Hälsingland.

#150 - - Veronica:

Svar: fiskmås =)

Självklart vill jag oxå vinna detta halsband, men jag har tyvärr ingen blogg...

MvH / Veronica

#151 - - Johanna:

Jag vill tävla! Såå fina halsband!

Svaret är fiskmås! (Länkar i min blogg)



Kram Johanna

#152 - - Lotta Eliasson:

Svaret är Fiskmås - vilka underbart snygga smycken!

Sådant hade inte varit fel att ha!

Hoppas man blir en lycklig vinnare.

Lotta

#153 - - Eleonore:

Jag vill gärna vara med och tävla om det fina smycket.

Seagull betyder Fiskmås.

Eleonore

#154 - - Vendela:

Jag tror att rätt svar är FISKMÅS.



Jag har länkat hit till tävlingen från min blogg!

#155 - - Vendela:

Jag vill vara med och tävla! Svaret är FISKMÅS!



Jag har länkat hit till tävlingen i min blogg!

#156 - - Maria:

Jag vill gärna vara med och tävla! Svaret är fiskmås. Lägger en länk till höger på min blogg.

Trevlig helg!

#157 - - Karro:

Jag vill vara med och tävla!

Svaret är fiskmås!

Jag har lagt en länk till tävlingen till höger på min blogg =)



Kramar Karro

#158 - - Kia:

Fiskmås är svaret!

Jag har länkat till tävlingen i min blogg!



http://ellasinspiration.blogg.se/2009/march/tavla-vinn-personligt-namnsmycke.html



Dessa smycken är underbara! Har länge önskat mig ett sådant. Då ska jag ha min ängels namn-Oscar på min bricka. Så jag har honom nära mitt hjärta hela tiden.



Kram

#159 - - ewa:

Hej!

Fick en son för två veckor sedan som heter Mio! Skulle vara underbart att vinna ett Mio-smycke!!! Seagull är fiskmås!



mvh ewa

#160 - - >>LOUISE:

Fiskmås!

#161 - - Fru Haake:

Som vanligt supersnyggt! Marie gör mycket smakfulla smycken. Så klart man vill vara med o tävla. FISKMÅS. Kram Mia

#162 - - Anna Jonsson:

Hej! Din blogg är underbar. Tittar flera gånger i veckan. Seagull betyder fiskmås. Skulle vara trevligt med ett smycke som detta. Extra kul att få veta var jag kan köpa dem. // Anna

#163 - - Hallon:

Jag är gärna med och tävlar om detta vackra halsband! Svaret på frågan är Fiskmås :)

#164 - - pernilla:

hej. jag är gärna med o tävlar, svaret är fiskmås.

#165 - - pernilla:

jag har länkar med

http://hemmafix.blogspot.com/

#166 - - Katarina:

SVAR: Fiskmås



Håller tummarna så de nästan blir blå,

för att jag halsbandet om halsen inom kort ska få!

#167 - - Emma:

Rätt svar är fiskmås!

Länk finns på min blogg!

#168 - - Zun:

Fiskmås ;-)



Jag har även länkat i min blogghttp://zunderbar.blogspot.com/2009/03/tavlingstips-namnsmycken.html



/Zun

#169 - - Em:

Oh, jag skrev precis om Seagullonline haromdagen!

Dom har sa mycket fint att lusta efter :)



Seagull betyder fiskmas & sadana har vi mangder

med utanfor fonstret just nu. En del gillar inte

deras hoga laten, men for mig paminner det om

sommar, sol & hav :)



http://mammaochbullen.blogg.se/tavlingar/2009/march/namnsmycke.html#comment

#170 - - Lena Andersson:

Hej



Jag vill vara med och tävla, svaret på frågan är fiskmås.



Tack för en underbar blogg



/L

#171 - - Fillan:

Rätt svar är fiskmås.



Klart att jag vill vara med och tävla om det fina fina smycket.

#172 - - Dahlarna:

Oj så många som vill vara med & tävla om detta superfina smycke! Jag med såklart! Jag har länkat!

Svaret på frågan är fiskmås! Nu håller jag tummarna stenhårt att jag är en lycklig vinnare!



Hoppas att du har en skön helg! KRAM!

#173 - - Kathrin Wikström:

Hej! jag vill jättegärna vara med i tävlingen. Rätt svar på frågan är FISKMÅS. Ha det gott!

#174 - - Elin:

Superkul med smycken som bara finns i liten skala! Jag är hemskt gärna med och tävlar och vet att seagull betyder fiskmås (min pojkvän är nämligen livrädd för sådana, fniss). Jag länkar från min blogg, med bild och håller tummarna! Kram Elin

#175 - - anci andersson:

svaret är fiskmås

#176 - - Alejandra:

Svar: Fiskmås



Jag har länkat :)



http://alejandraaa.blogg.se/2009/march/personligt-namnsmycke.html

#177 - - Janina - Modellen som skiter i alla måsten:

Wiho det här svaret kan jag - FISKMÅS! :)

Jag har letat efter ett sånt här smycke i 4(!!) års tid nu så jag hoppas hoppas hoppas hoppas verkligen att jag vinner :)

Over and out /Janina

#178 - - Catta:

Fiskmås är mitt slutgiltiga svar ;-) Smyckena är helt underbara, håller tummar o tår att turen ska va på min sida denna gången.



Ha dé gott!

Hälsningar Catta

#179 - - Svartlava:

Åh, självklart vill jag vara med och tävla om det här!

Seagull betyder fiskmås!

Och jag här länkat till inlägget också!

http://svartlava.blogspot.com/2009/03/tavla-om-namnsmycke22.html

#180 - - L I S A:

Seagull betyder mås, eller fiskmås och jag hoppas förståss på att vinna då jag har ett litet pyre i magen!

#181 - - Ninnie:

Ohhhh helt underbara smycken, ett sånt vill jag gärna vinna. Seagull betyder fiskmås. Nu är det bara att hålla tummarna för en finfin vinst.

#182 - - Lotten:

Fiskmås är svaret! Hoppas verkligen att jag vinner....

#183 - - Ida:

Jag vill självklart vara med i tävlingen! Jättefint halsband! Seagull betyder fiskmås!

#184 - - emsa:

Vill jättegärna vara med o tävla om detta fina smycke!

Svaret måste vara fiskmås.

Tankarna far till sommar, sol, havet och fiskmåsarnas skränande.

Vilken fin hemsida du har och många vackra smycken.

Kul att få titta in !

Tack o hej!

#185 - - Cacca:

Svar: Fiskmås!



Kolla på min blogg så finns det med!

#186 - - Alejandra:

Vill jätte gärna vara med och tävla!



Svar: Fiskmås



Har dessutom länkat till tävlingen också :)



http://alejandraaa.blogg.se/2009/march/personligt-namnsmycke.html

#187 - - whynja:

Fiskmås!

#188 - - Rebecka:

Jättefina smycken! Vill gärna vara med och tävla. Seagull betyder ju fiskmås (eller ibland störande moment vid sovmorgon på västkusten)



mvh Rebecka

#189 - - Marie:

Seagull betyder fiskmås. Tävlar gärna, länkar med bild från min blogg.



Ha en fortsatt trevlig söndag, kram Marie

#190 - - AnCa:

Åh ett sånt smycke har jag alltid önskat mig!!! Har två barn vars namn skulle passa så bra till de små brickorna. Fiskmås är svaret!!! Nu håller jag tummarna!!!



Kram AnCa

#191 - - Britta:

Det rätta svaret är FISKMÅS.

#192 - - Nettan:

Å det var i grevens tid att jag hann vara med, Fiskmås är svaret! Håller tummarna för att det fiina smycket blir mitt!!

KRam Nettan

#193 - - mariette:

FISKMÅS kanske?;) jag vill jättegärna vinna!!

#194 - - Carolina:

Svaret är Fiskmås och jag är jättegärna med och tävlar era fina smycken!

#195 - - Linda Jonsson:

Jag svarar "fiskmås".



Jag skulle vilja ha mina änglars små namn Nelly och Nova i ett fint smycke runt halsen! Att alltid ha dem med mig........vore det bästa. :-)

Till top