Leilas Country Living - ny tidning

/ Permalink / 50
Leila Lindholm är en tjej som vi kommer att se extra mycket av under våren. Nu i mars har nämligen tidningen Leilas Country Living premiär. Dessutom startar hennes nya TV-program Leila på Landet nu på onsdag (4 mars) i TV4 Plus. Gissa om det kommer att bli mycket Leila för mig framöver...


Foto: eget kollage från recept.nu/TV4
#1 - - Helen:

Jag är mycket nyfiken både på tidningen och programmet!

#2 - - Emma:

Fin blogg :)

#3 - - Ullis/Leva på landet:

Väntar med spänning att hennes tidning ska komma. Är ju tyvärr borta första avsnittet så jag hoppas att jag har möjlighet att se det sedan, tror att det kommer i repris.

Kramisar Ullis

#4 - - Lina:

Jag gillar leila. Mest för att hon alltid använder riktiga saker då hon bakar och inte är rädd för varken smör eller socker :)

#5 - - KREATIVA DESAJNA - inspirationsblogg, välkommen !:

SITTER FRAMFÖR TV:n DEN 4 MARS, HON ÄR EN HÄRLIG TJEJ HON LEILA !

#6 - - Maria:

Leila e toppen! Jag har hennes "a piece of cake" - supergoda kakor rakt igenom! Tack för tipset jag visste inte att det började på onsdag.

#7 - - Carina - inspirera:

Ser fram emot att umgås med Leila!

Kramen.

#8 - - Petra:

Åh, jag gillar verkligen Leila! Hennes bakverk, pasteller, leendet - allt =)

#9 - - Madeleine:

Den tidningen längtar jag verkligen efter=)



Vilken fin blogg du har. KRAAM

#10 - - Petra:

Gillar verkligen henne! :)

#11 - - Catrin:

Jag läste om den tidningen tidigare i veckan. Spännande! ;)

#12 - - J:

Tack så mycket för att du skrev det här, visste inte att hon skulle få egen tidning.

Tycker om alla Leilas tv program!!, speciellt Leilas Jul.

#13 - - Axelina:

Vad kul! Jag gillar Leilas program, blir spännande att se tidningen.

#14 - - Fredrik Frisören:

ahhh va nice och jag som älskar country stylen!

#15 - - Ida:

Här är en som kommer köpa tidningen kan jag lova=)

#16 - - Emma:

Åh, jag älskar Leila! Hennes bok "A pice of cake" har massor med bra recept och hon är verkligen en människa som kan inspirera alla!

#17 - - Junitjej:

Kul att detta inlägg hamnade på startsidan, annars hade jag missat detta.

#18 - - Anna:

Gillar färgglada Leila!

#19 - - Anna:

Gillar färgglada Leila!

#20 - - Deniesé:

Allt ser så enkelt ut när hon lagar dem! Gott också iof! :D

#21 - - Emma:

Wiiii :o) Jag som diggar Leila skarpt, det här blir spännande! Både tidning och program, jag tackar jag :o) Nu maler tankarna i huvudet om hur jag ska få till att se programmet, eftersom jag bor i Norge och inte har TV4plus, skit.



kram på dig!

#22 - - Carina - inspirera:

Du har en utamaning hos mig!

Och som alltid är detta naturligtvis en högst frivillig utmaning, man gör precis som man vill!

Även om jag är nyfiken av naturen ;)

#23 - - Clara:

Det gör inget, hon är så hhärlig ju :)

#24 - - Benita:

Det är ett otroligt bra program men farligt för kroppen ;)

#25 - - jennifer:

något jag inte kommer hinna eller orka titta på..

#26 - - Lomina:

Jag älskar att allting är så "lantligt" och fint! Gillar lite mormor-stil sådär! ;)

#27 - - Anna:

Söt blogg :)

#28 - - Veronica:

Jag tycker hon är rätt okej, dock finns det bättre och roligare kockar (:

#29 - - Lollo:

Hennes bakverk är goooda men oftast inte fettsnåla direkt... ;)

#30 - - Desirée:

Ååååå jag älskar leila hon är helt underbar:)

#31 - - Ulrica:

Programmet är ju ett måste och tidningen är jag jätte nyfiken på.

#32 - - Emily:

Gud va kul! I love Leila!

#33 - - Therese:

Hon är ju helt underbart fantastisk! Inte nog med alla mumsiga bakverk hon gör så blir jag alltid glad över att se henne i tv- rutan. Hur kan hon alltid vara så sprudlande? Härligt i alla fall :)

#34 - - Leila bakar...:

Oj va kul.. hon är inte bara min namne utan även en favvo!

#35 - - Caroline:

Leila kan verkligen baka. Ser så gott ut nästan allt hon bakar. Följer hennes Leila bakar på tv.n =)

#36 - - I våran lilla vrå:

henne får man inte nog av... både hennes stil å mat/bakverk...

#37 - - kath:

Leila hysteri!

#38 - - fröken elin:

leila är min idol!:D älskar allt hon gör

#39 - - Anja:

Hon är så charmig!

Har du prövat hennes brownies? Galet goda!

#40 - - Mamma Melissa:

Jag tycker att Leila gör bra grejor, men jag kan inte sätta fingret på henne riktigt... hennes matkemi är bra, men personkemin kunde nog varit bättre -men alltid kul när det går bra för någon! Hon sliter hårt har jag förstått!:.)

#41 - - Madeleine:

Hon är så härlig och duktig den tjejen!

#42 - - annika:

´Ska tidningen bara handla om mat och bak eller annat också?

#43 - - Lisa:

Nu har du chans att vinna ursnygga örhängen i vår roliga tävling på Dubbelbloggen! Spana in och ge dig in i kampen! ;)

#44 - - Pubes:

Älskar Leila! Hon är så himla duktig! :)





Lust att läsa en rolig blogg?



http://pubes.blogg.se/

#45 - - Tess:

vill du vinna barnkläder har en super bra tävling på bloggen testa kanske du vinner kram

#46 - - Ida:

Jag älskar Leila, hon bakar så himla mycket gott! =D

Kram

#47 - - Kalasgott:

Åh jag älskar Leila! Hon är min favorit tjej all time! :-)

#48 - - Aleks:

Ska du kolla på DH ikväll? ;)

#49 - - Jen:

Leila är så bra. :)

#50 - - A.:

Åhnej,.. nu blir det bara fler tidningsköp ;]

Till top