Fototriss: Spegelbilder

/ Permalink / 23
Dagens Fototriss handlar om spegelbilder. Jag har tagit det blanka havet till hjälp i min tolkning som i dessa fallen fungerar som en otroligt vacker spegel...Bilderna är tagna en kall vinterdag i december strax utanför Uddevalla.

Kika gärna in på Fototriss för fler spegelbilder!

Tips: Imorgon är det Tävlingsdags här i Ellas Inspiration! Mycket fint pris att vinna!


Foto: Karin Borg/Ellas Inspiration
#1 - - Eva-Lena:

Oj, så fint! Första & andra bilden, är helt underbara och klockrena speglingar! Snyggt!



Ha en riktigt fin söndag/E-L

#2 - - Fröken Mita:

Underbara bilder bild nr 2 tycker jag mig känna igen är det en restaurang utanför Uddevalla. Ha det bra

#3 - - Hero:

Verkligen en vacker triss. Jag tycker också att jag känner igen huset på bild två. År det ett pensionat på Orust? Den är jättefin, men ettan blir min favorit.

Jag tog också havet som spegel

ha det så bra

#4 - - Marie Carpe Diem:

Ja att vatten är naturens spegel är det ingen tvekan om. 1:a bilden är WOW! Må gott.

#5 - - Johanna:

Hej, jättefina bilder... Den översta är så fin. Vänligen Johanna

#6 - - Nukke:

Så vackra ställen !!!! Vatten är kanske vackrast element jag vet :)

#7 - - lilalili:

Härliga bilder där den andra blir min favorit!

Jag önskar dig en skön söndag! Kramis

#8 - - Helen:

Vilka vackra bilder från Uddevalla!

#9 - - princexswe:

Wow, vilka läckra bilder. Svårt att välja men det blir nog ettans bild. Eva

#10 - - Kerstin:

Så fint tolkat. De två sista bilderna är jättefina men bron, den bron.....så vacker. Fina färger och härligt ljus i bilden. Du har lyckats!!! :)

Ha en jättefin söndag.

#11 - - Proforma:

Vackra bilder där den första är lite extra!

Ha en bra söndag!

Kram

#12 - - Ninni:

Vad alla lyckas få fina bilder och dina var såklart också kanonfina!! Har svårt att välja ut en här (också) för alla tre är jättefina.

Kanske trean ändå fångar mitt hjärta.

#13 - - eva b:

Med min löjliga svaghet för broar...

Givetvis, första bilden blir min favorit!

#14 - - Dahlarna:

Otroligt vackra bilder med spegelavbild! Hoppas att du har en skön söndag! KRAMAR!

#15 - - Pialotta:

Så himla vacker din etta är.. älskar bilden:-)

Ska se om jag kommer ihåg din fotoutmaning i morgon då;-) det finns ju så många nu, så man får sålla..

Ha de gott

#16 - - Anna:

Bron var fint fångad!

#17 - - Caroline:

Första bilder på bron var ju helskön!



/Caroline

#18 - - Photos by Storm:

Vilka vackra bilder och speciellt den första på bron/Lis

#19 - - Bokmalen:

Oj, vilka fina bilder!! Alla är ju fina på sitt sätt. Det är svårt att välja en favorit.

Kramen, Maria

#20 - - Nollan:

Vacker triss där första bilden blir en klar favorit för mig!

#21 - - Bettan:

Hejsan! Vilka härliga speglingar :) Gillar speciellt den översta bilden, väldigt vacker.

Kram på dig!

#22 - - Bollebygdsbo:

Helt underbara foton!

Bild 1 är min favorit här.

#23 - - Jah Hollis:

Ja, havet fungerar alldeles utmärkt som spegel. Jag faller mest för storslagenheten och de fina linjerna i bron.

Till top