Fototriss: Färgkontraster

/ Permalink / 17

Dags igen för en ny Fototriss som den här gången handlar om Färgkontraster. Jag har kikat i mitt fotoarkiv och valt ut några färgstarka sommarbilder som får stå för dagens tolkning!

Kika gärna in på Fototriss för fler färgkontraster!

UPPDATERING: I min trädgård är det idag en annan form av kontrast... Kika här!


Foto: Karin Borg/Ellas Inspiration

#1 - - isabels värld:

Åh vilka härliga sommarbilder! Den första får bli min favorit här inne idag. Ha en riktigt skön söndag! kram Pernilla

#2 - - Johanna:

Härliga bilder med riktig sommarkänsla :)



Ha en skön söndag! Kram Johanna

#3 - - Dahlarna:

Läckra & härliga sommarbilder! Jag kan definitivt inte välja ut en, alla är ju fina! Hoppas att du får en skön söndag! KRAMAR

#4 - - lilalili:

Härliga bilder alla tre. Den första blir min favorit här!

Ha en skön söndag! Kramis

#5 - - Mia:

Vilka härliga bilder!

#6 - - Pialotta:

kan det bli bättre.. tror inte det.. astrar så nykommit:-)

Kram

#7 - - Randi:

Luftballongen är super!

Den blir min favvis.

#8 - - Lena W:

Tomatbilden är super! Ha en skön söndat!

#9 - - Kerstin:

Så underbara färgkontraster. Gillar tomaterna. :)

Ha en fin dag.

#10 - - princexswe:

Superläcker kontrast-triss. Tomaterna ser fina och goda ut, dom får min röst. Eva

#11 - - Proforma:

Dina blommor blir min favorit idag, ser så somrigt ut!

Ha en fin söndag!

Kram

#12 - - Bokmalen:

Å, det var verkligen somriga bilder! Tomaterna ser för goda ut!!

Kramen, Maria

#13 - - Cecilia Artista:

Fina kontrastrika bilder. De översta blommorna har verkligen läckra färger!

#14 - - Jo:

Vilka fina och somriga bilder du visar! Nu vill jag ha vååååår! ;)

#15 - - Monkan:

Fina bilder och härliga färgkontraster. Tomaterna är min favorit. Snödroppebilderna var jättefina också.

#16 - - Hero:

Jättefin triss! tomaterna blir favorit, de ser så läckra ut. Ha det så bra

#17 - - Bettan:

Vilka vackra bilder! Min favorit blir tomatbilden. Den ser så färgstark ut så man blir sugen på ett bett :)

Kram

Till top