21 härligt dukade bord...

/ Permalink / 8
Jag har fått förmånen att bläddra i en av vårens boknyheter. Den här heter Dukning efter säsong och är skriven av Catharina Lindeberg Bernhardsson som egentligen har en bakgrund som barnklädesdesigner. Hennes kreativa sida märks verkligen i den här boken. Man bjuds på digra dukningar med inspiration och material hämtad från naturen. Tillsammas med underbara bilder av Roland Persson är den verkligen en fröjd för ögat att blädda igenom. Ett verkligt bra boktips som man vill ha dukningstips i både litet och stort format...

Tips: Boken släpps i april så håll utkik i en bokhandel nära dig...

Foto: Karin Borg/Ellas Inspiration
#1 - - Carina - inspirera:

Ja tack, fina dukningar kommer väl till pass...

Kramen.

#2 - - Ullis/Leva på landet:

Kul med lite bra boktips på nya böcker.

Kramar Ullis

#3 - - Inspirera Mera:

Det lät som en härlig bok!

Kram Sandra

#4 - - kerstin:

Det där var ett bra boktips. Det är kul med dukningar och att hitta nya tips är inte fel.

Ha en fin kväll.

#5 - - Dahlarna:

Vilken bok! Det låter verkligen superfin! Hoppas att du har haft en bra dag! KRAMAR!

#6 - - Lallis:

Verkligen en bok som jag skulle vilja ha:)

Kram Lallis

#7 - - Isabelle:

Jag blir mer och mer sugen på den här boken. Bara omslaget får mig att längta till sommaren och härliga dukningar ute.

#8 - - Designtjejen:

Åh.. känns som en bok som skulle passa mig :-)

Kram

Till top