Sommardukning till mor...

Dukningstips / Permalink / 6
Jag hoppas att ni alla hade en skön Morsdag i solen & värmen. Själv passade jag på att fira min egna mor med familjemiddag på altanen. Jag kunde ju inte motstå att göra en extra somrig dukning i vitt och pasteller och på bordet satte jag några sommarblommor från egna täppan. De små turkos lyktorna jag fick av barnen blev ett färgglatt tillskott.

Tips: Till efterrrätt hade vi en busenkel sommartårta! Kika in imorgon så får du receptet som bara tar 15 minuter att fixa i ordning!!


Foto: Karin Borg - Ellas Inspiration
#1 - - Maria H:

Vilken härlig sommardukning!



Kul att du dekorerat med dina betongrosor. De är ju så fina!



Kram Maria H

#2 - - Jeanette:

Vilken vacker dukning du gjort!!

Betong rosorna är ju super charmiga :)



Jeanette

#3 - - Lallis:

Åh så fint:)

Kram

#4 - - Annika:

Åh vad fint med betongrosor! Det kliar i fingrarna nu, vill också pyssla :) Fin dukning också!

#5 - - s:En:

snygg dukning!

#6 - - Julia:

Vilka härliga betongrosor! Ska försöka mig på det där med betong senare i sommar. Tackar också för receptet på tårtan, det låter jättegott :)

Till top