Regnet det bara öser ner...

/ Permalink / 5

Åh, vad jag är trött på det här vädret ute. Det regnar och regnar men det finns några som behöver lite fukt, nämligen växtligheten här hemma. Jag är väldigt flitig att plantera men att sedan komma ihåg att vattna mina krukor är betydligt svårare. Som tur är brukar ju vårt svenska sommarväder hjälpa mig att ha vackra planteringar hela säsongen...

Foto: Karin Borg - Ellas Inspiration

#1 - - Maria H:

Ja, vad är det för väder och snart är det midsommar!!



Kram Maria H

#2 - - Susanne:

Man behöver ju inte vattna så mycket utomhus nu för tiden... men till midsommar blir det annat. Eller hur? Det bestämmer vi!

#3 - - Lallis:

Ja, nu börjar det kännas lite överdrivet med allt regn, tycker jag.

Kram Lallis

#4 - - Dahlarna:

Ja man börjar bli redigt trött på vädret!!! Men förhoppningsvis är tråket över nu & resten av sommaren blir kanonfin!!!! Hoppas innerligt att midsommar blir regn- & molnfri! KRAMAR!

#5 - - Axelina:

ja visst är det tråkigt med vädret! Var tog sommaren vägen?

Till top