Smycka med vackra snäckor

Pyssel / Permalink / 34
Det går att göra mycket vackert med sina strandfynd och här är ett sätt. Limma fast snäckor och musselskal på vackra band och häng upp i taket. Blir ett otroligt häftigt och snyggt blickfång. Tipset kommer från Isaberg-Rapid.


Foto: Isaberg-Rapid Pressarkiv
Kollage: Karin Borg - Ellas Inspiration
#1 - - josefine:

Där vi har vår stuga nere på västkusten är det en som har gjort en krans av musselskal!

riktigt fint faktist! :)

#2 - - emma:

Gud vad snyggt ! man kanske ska åka till stranden och samla på sig några snäckor då :)

#3 - - Junitjej:

Så snyggt!

#4 - - Mia:

Va snyggt ^^

#5 - - Emelie:

Riktigt snyggt och inspirerande! =)

#6 - - L +100 kg:

Riktigt fint!:)

#7 - - Alician - miljöblogg:

Fint!

#8 - - Casowa:

Nice (:

Undrar varför jag inte gjorde något sådant med snäckorna jag tog med mig hem ifrån cypern förra året? Eller de jag to hem ifrån marsstrand 2005? o;

Haha, fick lust och testa det nu (:

Försig, jag kanske kan göra det endå, har massa snäckor som ligger på en liten "korg" som ändå bara sammlar damm när dom står på hyllan, dom kanske skulle bli mer i-ögon-fallande om jag satte upp dom ungefär så (:

#9 - - Amanda:

gud vad fint! rummet för övrigt ser oxå väldigt mysigt och avslappnande ut!

#10 - - Camilla:

jävligt mysigt!

#11 - - Stephanie:

Inreding är bland det roligaste som finns.

Väldigt mysigt rum!

#12 - - Natasha:

Vilken kul idé!

#13 - - Bubblyheart ♥:

Jag älskar prylar med strand och havsmotiv, man får liksom sommarkänslan ^^ Fin blogg du har !

#14 - - thereze:

se fint och mysigt ut jue :)

#15 - - Sanna:

Mysigt =)

#16 - - Deniesé:

Åh va vackert! :D

#17 - - Hannan:

Verkligen snyggt med runt fönster...

#18 - - Anja:

Åh, jag älskar snäckor i inredningen. Det är så västkustigt :) (om det är ett ord...?)

#19 - - clin:

Oh vad fint sovrummet var!

#20 - - Erika:

Åh, vilken härlig idé! :D

#21 - - T O P I:

jättevackert ju!

#22 - - Anonym:

vilken smart sommmarlooksidé :D Tack för tipset!

#23 - - Jasmine:

Inspiration från naturen gör ett rum mycket mer levande. Dessutom ger det mig en gnutta lycka i vardagen. :D <3

#24 - - ♥ Johanna ♥:

Åh va fint!! ROSA

*Vad tycker du om ROSA kylskåp, diskmaskin & tvättmaskin?*

kolla min blogg får du se =)!

#25 - - Sofia [gaspedal.blogg.se]:

riktigt fint!!

#26 - - Kristin:

Otroligt fint!

#27 - - I Z Z A H ~ S V A R A R:

mycket fint =)



allt bra me dej då ?

#28 - - Ann-Maret:



Vilken fin och inspirerande blogg du har!

Verkligen jätte snyggt med snäckor,,då vet jag vad jag ska göra när jag befinner mig på norska kusten,plocka snäckor! :D

#29 - - Betzy:

Gud vad snyggt!!! Detta tips hoppa sjag att jag komemr ihåg till mitt nästa boende! Ska flytta om några månader och orkar inte göra två st, så väntar och ser vad jag ska köra med för färger i dne lgh ist. Har du själv följt tipset? Sköt om dig!

#30 - - Pysselprinsessan:

Vilken läcker idé! Den ska jag lägga på minnet! :)

Kramar

#31 - - Sofia [gaspedal.blogg.se]:

snyggt!!

#32 - - Veronika:

Inte speciellt traditionellt & sånt gillar jag! Alltid kul att göra något som inte alla andra har :)

#33 - - hannes:

riktigt smart! : D

#34 - - Linda:

Verkligen fint och orginellt:)

Svar: Tack så jättemycket! Kram Karin
Ellas Inspiration

Till top