Fototriss: Smultronställe

/ Permalink / 32
Dagens Fototriss handlar om Smultronställen och en av mina favoritplatser är stugan på Västkusten. En underbar oas som är lika härlig året om.  Det bästa med stugan är läget med underbar utsikt mot vattnet både innifrån och när man sitter och njuter på altanen!

Kika in på Fototriss för fler härliga Smultronställen.


Foto: Karin Borg - Ellas Inspiration
#1 - - Helena Kulle:

Vilket fint litet paradis, så mysigt. Jättefina bilder.

#2 - - Monkan:

Wow, ja det här var verkligen ett smultronställe med stort S. Tredje bilden är hänförande.

#3 - - anette:

Vilka härliga bilder, lite annat än ösregnet här utanför...

#4 - - Anna:

Oj..jag svimmar lite..men du..himmel vilket ställe..så härligt så härligt..

#5 - - princexswe:

Ett smultronställe kan inte bli mer perfekt. Underbart. Sista bilden är lite extra fin.

#6 - - Jenny:

Ser riktigt, riktigt mysigt ut där. Vacker utsikt.

#7 - - Nilla:

Bästkusten! Ha en bra dag.

#8 - - Monica:

Hej, vilka härliga bilder! Många som har västkusten som favorit på sommaren...:) Det är ju onekligen nåt visst med havet.

Tjingeling

Monica

#9 - - Munin:

Underbar utsikt, förstår att du kan få ro där :)

#10 - - Anna-Karin:

Det är verkligen ett fantastiskt ställe ni har och alltid lika roligt att se bilder därifrån.

#11 - - Sofi H:

Verkar vara ett riktigt grymt smultronställe du har!

Bilderna är härliga allihop och jag känner hur jag själv skulle vilja ha ett sommarställe på västkusten.

#12 - - Lissen:

Oh det måste vara paradiset på jorden!

Ser så underbart ut!

Där kan man njuta oavsett väder!

#13 - - Sök och du skall finnas:

Helt underbart! Som en (önske)dröm!! Tänk att få sitta där och bara njuuuta.... Inte det minsta avundsjuk. ;)



Ha det!

#14 - - Rajson:

Wow vilket ställe!Inte behöver man fler smultronställen än detta!

Snyggt fotat!

#15 - - Pialotta:

Den stugan skulle jag inte alls ha något emot.. så himla vackert den ligger och så nära vatten som jag älskar..

Kalas för dig att ha nära att doppa fötterna:-)

#16 - - Skönt Hemma:

Åh vilket härligt ställe ni har :D Söt header :)

#17 - - Erica:

Så mysigt det ser ut! Fint nytt utseende på bloggen!

#18 - - Kerstin:

Vilket vackert ställe, rena paradiset. Där skulle jag trivas som fisken i vattnet.

Ha det gott.

#19 - - Annica:

Åhh gud va mysigt!

Kram Annica.

#20 - - Moas Lovely..:

Ett verkligt härligt smultronställe.. =).. Ha det gott/Moa

#21 - - Ullis/Leva på landet:

Verkligen underbara bilder. Förstår att du trivs väldigt bra där.

Ha en bra vecka!

Kram Ullis

#22 - - Kadermo /:

Tre mysiga foton från ett mysigt ställe. Där kan du verkligen njuta.

#23 - - Ingela:

Där skulle man inte tacka nej till att tillbringa några dagar - mysigt stället och underbart läge.

#24 - - Camilla:

Fyfa va härligt!

#25 - - Amanda:

Vem som helst skulle njuta av ditt smultronställen. Det ligger oerhört vackert och huset ser så inbjudande ut. /Amanda

#26 - - josla-dyslexi:

Vem som helst skulle njuta av ditt smultronställen

#27 - - Karin A:

Vilket härligt ställe! Förstår att du gillar det. :)



Så fint du har gjort det här på bloggen.

Kram Karin

#28 - - Jennifer:

Åh jag älskar Västkusten! <3

#29 - - Jah Hollis:

Det ser väldigt vackert och västkustskt ut. Fina bilder.

#30 - - Majsan:

Underbara bilder. Där ser verkligen ut att vara smultronställe på hög nivå.

#31 - - Annette:

Åh, verkligen ett smultronställe! Så härligt!!!



Kram Annette

#32 - - Betzy:

Åh! Vad vackert! Om jag skulle bli mångmiljonär skulle jag först ta körkort, sen köpa bil och sist ett hus vid vattnet! Älskar alla dessa strandhus så jag kan drömma mig bort i timmar så fort jag bara tittar på dina kort. Jag hoppas ni stortrivs i stugan!

Till top