#1 - - Mrs. b:

Vilka fina träkorgar! Och vitt golv hade jag så gärna tagit, i ett annat hus än vårt nuvarande. Har för mig jag nån gång hört att golvvärme inte funkar ihop med plankgolv, men minns inte hur pass säker källan till informationen var... :-)

#2 - - Snusans Inredningsblogg:

Ja det är såå snyggt med vita trägolv. Ljust och fräsht. :)

#3 - - Mia:

Åh vilka korgar, såna skulle vara perfekta som tvättkorgar hos oss, men vitmålade såklart. :)



Ha en fin vecka!

Kram Mia

#4 - - Milla S:

Så ljuvligt fint! Det är såna där bilder som verkligen får igång planerna för våren.

Så fin Fridatunika du sytt!! Förstår att ni hade roligt... ska lägga denna idé på minnet!

Ha en bra vecka!

#5 - - J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Så snyggt! Vitt är verkligen en snygg färg! Här är det också vitt idag, men inte vad gäller inredning utan utomhus. Det har nämligen snöat i natt (och det gör det fortfarande). Ha en bra dag! Kram

#6 - - Proforma:

Vitt håller i alla lägen, man tröttnar aldrig på det! Vita golv är jättesnyggt men ack, så opraktiskt... allt syns ju på vita golv, minsta lilla... Fast snyggt är det!

Kram

#7 - - Carina - inspirera:

Så underbart härligt och rent det känns med vitt!

Jag blir helt lyrisk!

Kramen.

#8 - - AngelPearls:

Verkligen fräscht med vitt -jag bloggar annars om färg just nu..Fin vecka//Eva

#9 - - Nina:

Va snygga korgar.

Kul att kika in här hos dig.



Hälsningar

Nina

#10 - - Kerstin:

Jättefina saker. Gillar korgarna. :)

Ha en fin dag.

#11 - - Victoria:

Fräscha bilder! Vitt tillsammans med naturmaterial tycker jag blir så snyggt och rogivande!

#12 - - Karin A:

Snyggt! Härliga bilder och fin inredning. Ha en bra ny vecka... Kram Karin

#13 - - Linda P:

MMmmm, härligt. JAg går o funderar över en cylindervas. KAn inte bestämma mig för storlek. KAnske blir en sådan som ses främst i bilden.

#14 - - Lina:

Ja vad kul att även Tine hakar på det vita i inredning. Innan har det varit mest mörka toner. Men vackra sådana tycker jag. gillar det mörka mot en bas av vitt.... Tine K Home finner ni i min butik. Kram Lina

#15 - - Anonym:

Snyggt!

Vill ha!!



Kram Mariette

#16 - - isabels värld:

Underbara bilder! Vitt är verkligen vackert och vårigt!!

#17 - - || p e r l a n:

Rackarns läckra bilder måste jag säga! :)

kram

#18 - - Petra:

Åh, åh, åh!! Jag är också helsåld på vitt!

Till top