Tisdagstema: Vinter

/ Permalink / 12
Dagens Tisdagstema är passande nog Vinter och det har vi verkligen. Det ligger ett vitt täcke ute, väldig tunnt men ändå. Växterna är täckta med frost och jag vet inte vad det är men jag tycker att det är så vackert med frost. En helt vanlig buske kan nästan bli magisk med ett frosttäcke över sig. Underbart fint! Fler av mina frostiga bilder ser du här,  här. och här.

Kika gärna in på Tisdagstema för fler tolkningar.


Foto: Karin Borg/Ellas Inspiration
#1 - - Marie:

En till mysig & frostig bild som jag har sett i dag. ha en fin fortsättning på det nya året!



Mvh Marie

#2 - - marie roxbro:

Så härlig bild

#3 - - Mia:

vackert foto, jag håller helt och hållet med dig, att frost kan bli magiskt! det är så vackert.

#4 - - Caroline:

Frostiga bilder är sannerligen fina!



/Caroline

#5 - - Boel_L:

Mmmmm så fint/Boel

#6 - - Kerstin:

Så vackert det är med frost. Naturens egna konstverk. :)

Ha en fin dag.

#7 - - Evami:

SÅ fint et bilde av frosten:) Frosten lager de vakreste skulpturer:)

Ha en fin dag:) Klem Eva

#8 - - Nilla:

Visst är det vackert med frost?

Ha en fin dag.

#9 - - Pialotta:

Ja håller med du.. Så himla vackert med frost och lite isiga vyer. Väldigt vackert foto:-) Kram o ha de..

#10 - - J o h a n n a - Inredning och pyssel:

Vilken vacker bild! Vintern är verkligen en vacker årstid! Kram

#11 - - Monkan:

Jättefin vinterbild!



Och jisses vilka fina bestick du hittat, ursnygga, och vilket pris, för TOLV! Såna skulle jag bra gärna vilja ha men Rusta, rackarns då, det är ju sån där affär som jag aldrig kommer till, som är lite "reserverad för bilburna".

#12 - - Jo:

Fin bild med massa rimfrost! :) Det är så kul att makrofota rimfrost! Synd bara att det inte finns någon rimfrost här idag!

Till top