Tapetnyheter från Sandberg

Tapeter & Färg / Permalink / 4
Vårens nya tapetkollektioner från Sandberg Tyg & Tapeter heter Magnus och Gloria. Magnus är en stilren tapet med ränder i alla storlekar och kan sättas både på längden och på tvären. I Gloria så har man eftersträvat gamla traditioner och gett dem en modern tvist. Roliga kollektioner i spännande mönster och färgställningar.

Tips: Sugen på mer tapeter? Jag ger min tolkning om Tapettrender 2009 i min andra blogg, länkar hittar du till höger...


Foto: kollage från Sandberg Tyg & Tapeter
#1 - - Petra:

Åh, så läckert! De där högst upp till vänster gillade jag!!

#2 - - Susanne:

Läckra! Den blåvita var inte så dum..eller den med smalrandiga lodrätt mönster:)



Susanne

#3 - - Axelina:

Det var visst fler än mig som fastnat för den blå på första bilden, superfin!:)

#4 - - morsdeka:

Mycket vackert efternamn... =)

Tapeterna är åxå fina. KRAMEN!

Till top