Ett riktigt fynd...

Inredning & Shopping / Permalink / 16
Häromdagen var jag inne hos Helena med inspirerande bloggen Room & Serve. (Hon tipsade förresten om min blogg förra veckan, otroligt smickrande!) I vilket fall fick jag se ett par underbara bilder från hennes sovrum och det som mitt öga fastnade på var det snygga stolsöverdraget. Min mamma är nämligen på jakt efter precis sådana överdrag till matsalsgruppen i stugan. Döm om min förvåning när jag läste att de kom från Rusta. Sagt och gjort, jag slängde mig i bilen och åkte ut till Rusta. Ni kommer inte att tro mig men där låg de sista sex dynorna i beige och bara väntade på mig/mamma! Priset, ja det är tur att ni sitter ni ner, för de var på REA och hör och häpna kostade 34,50 kr/styck!! Ja, ibland så måste man bara ha turen med sig!

Tips: Håll utkik, för jag gjorde ytterligare ett pangfynd på Rusta...


Foto Helena/R&S
#1 - - Eva:

Tack för kommentar, du har en insirerande sida, inredning är så viktigt. Man skall längta hem, inte bara på grund av fin inredning, men det är en del av längtandet tycker jag.

#2 - - Snusans Inredningsblogg:

Vad snyggt! Rusta överraskar oftare och oftare tycker jag. Man kan fynda riktigt bra saker där.

Kram!

#3 - - Proforma:

Rusta har en del saker som verkligen är tilltalande på både på "looks" och pris!

Ha en bra Trettondags afton

Kram

#4 - - Milla S:

Vad underbart det är när man gör sådana fynd! Nyfiken på vad du hittade mer...

#5 - - Petra:

Håller verkligen med om att Rusta överraskar allt oftare nu för tiden!

#6 - - Kerstin:

Det kan man kalla fynd och tur. ;)

Ha en fin dag.

#7 - - Frida:

Oj så många som bloggat om Helenas hem idag. Hon gör verkligen intryck! Rusta har verkligen "rustat" upp sig (förlåt för Göteborgsskämtet men jag kunde inte låta bli) :-) Jag har sett massor med fina saker på deras webb från er bloggare och kan inte låta bli att imponeras av deras sortiment som bara blir bättre och bättre.



Ha en fin dag!

#8 - - Skönt Hemma:

Ja ibland har man bara såna där dagar med massor av flyt. Jättefina dynor! Och jättefin blogg du har. Här stannar jag!



Kika gärna in på min nya blogg ;O)



#9 - - Anna-Carin:

Hej! ibland ska man bara ha turen på sin sida.

Ha det bra // Anna-Carin

#10 - - J o h a n n a - Inredning och pyssel:

Verkligen fint! Ha en bra dag! Kram

#11 - - AngelPearls:

Snyggt! Verkligen fynd-kap//Eva

#12 - - Tjohalia:

Vad härligt!

Kram Sandra

#13 - - Susihus:

Oj vilket superfynd! Ha en god fortsättning på det nya året. KRAM

#14 - - GÅRDSROMANTIK:

Nu skall jag till Rusta! Det ligger bara 3 km bort!



Egentligen skall jag spana efter en fototapetr - men vem vet vad som mer trillar ner i korgen - det brukar bli ganska dyrt trots fyndpriserna.



Kram maud

#15 - - Eva Linnea:

Tur som en tokig! GRATTIS! God fortsättning på 2009. Kram Eva Linnea

#16 - - Helena på R&S:

Vi är rea-drottningarna :)

Till top