Inga pinnar i brasan...

Inspiration / Permalink / 14
Ute är det otroligt kallt och man längtar efter mys framför en brasa. I de här snygga fuskspisarna så behövs inga pinnar för att få just en mysig brasa. Hos Ellos hittar man flera Öppna Spisar som kräver varken skorsten eller dyrbar installation. De drivs med sk. tändgelé och finns i flera snygga varianter som dessutom är otroligt prisvärda.


Foto: eget kollage från Channel 4 och Ellos
#1 - - Snusans Inredningsblogg:

Jag är så sugen på att skaffa en sån där. Det finns inget mer rogivande än eld... :)

#2 - - Lilith:

Tänk vad praktiskt med en sån spis! Det vore något för min mamma att ha i vardagsrummet... :)

#3 - - eva:

Ja en sån skulle man ha,vi har öppen spis men tyvärr går den ej att elda i.

#4 - - Anna Evenius:

Vad många inspirerande inlägg du har här! Måste läsa mer här, helt klart. Kram Anna

#5 - - Proforma:

Är allt lite sugen på en sådan i TV-rummet!

#6 - - Frida:

Jag är verkligen sugen på en fejkspis!

#7 - - morsdeka:

Jag är glad att vi har en riktig öppen spis att elda i.Härlig värme och hög mysfaktor. De du visar är superfina och ett jättebra alternativ, när man inte kan sätta in en äkta. KRAMEN!

#8 - - Victoria:

Vilken bra idé, och inte så dyrt heller!!!

#9 - - Tjohalia:

Det ser verkligen mysigt ut! Vet du om gelen avger värme när den är tänd? Kram Sandra

#10 - - c design:

Ja, det skulle man ha i huset ..men mest av allt vill jag ha en rund utsirad gjutjärnskamin.... skulle passa i mitt gamla hus! Vilka fynd du gjort på Rusta! God fortsättning på det nya året! Kram fr C

#11 - - Fia:

ja det skulle va fint med en sådan , fast jag ger mig till tåls och hoppas på att en dag få en riktig vedaldad brasa av någe slag . i ett eget fint hus .men helt klart visst är dom dom fina.

#12 - - Miss Agda:

Jag har lite svårt för såna "oäkta" brasor. Hellre tänder jag en massa levande ljus... Kram!

#13 - - Anna - Hundra kvadrat:

Jag skulle gärna vilja ha en sådan brasa, men min pojkvän är inte speciellt förtjust i dom. Jag får väl försöka övertala honom....

#14 - - Katja:

oh fint! :) men en riktig skulle ju vara det bästa!

Till top