#1 - - Iris:

Härliga färger!



Kram /Iris

#2 - - Snusans Inredningsblogg:

Underbara färger... :)

#3 - - Margareta:

Riktigt läckert faktiskt med lila. Och kul med gula lampan och väskan.

Har köpt en lila klänning så då blir jag nog en tant Gredelin.

Kram

#4 - - Mia:

Det känns verkligen som VÅR inne hos dig idag, härliga lila nyanser får mig att tänka på vårlökar som börjar slå ut om ett tag.



Kram Mia

#5 - - J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Lila är en riktigt läcker färg tycker jag! Men jag känner mig mer sugen på rosa och grönt nu i vår. Kram

#6 - - Katta:

Underbart! Kram Katta

#7 - - Susanne:

Åh vad glad jag blir, jag som gillar lila. Risk för djupdyk i plånboken då ;) Har beställt två tavlor i lila, så det passar ju bra :)



Ha en bra dag!



#8 - - Lallis:

Det där var riktigt snyggt:)

Kram Lallis

#9 - - Lotta:

Läckert även om man själv kankse inte skulle vilja ha det hemma hos sig! kram kram

#10 - - AngelPearls:

Visst är det härligt med lite färg o Gredilin är ju inte heller fel!! Hur kan en studentblåsa krympa..skumt!! Snygg "vår-banner"!!Har inte ännu lärt mej hur man gör en sån -med bild..Ha en fortsatt fin vecka//Kram (o skratt) från Eva

#11 - - Charlotte:

Åh va fint. Jag är också mycket inne på lila just nu.

#12 - - Hem och Lycka:

Det är faktiskt jättefint med lila, har inte riktigt tagit till mig det än men måste ju erkänna det när jag ser dessa underbara bilder!



kram

#13 - - Solvarma Irene:

Hej!



Vad härligt med lite färg, jag gillar lila.



Kram Irene

#14 - - Carina - inspirera:

Jag blir glad av lila! Det har inte varit en favorit förut, men nu tycker jag att det är en såå härlig färg...

Kramen.

#15 - - Anna-Karin:

Fina bilder även om lila inte är min färg så kan man ju uppskatta den hos andra.

#16 - - Inspirera mera:

Vilka härliga inspirationsbilder!

Kram Sandra

#17 - - morsdeka:

Jag skulle verkligen kunna tänka mig att bli Tant Gredelin för ett tag. Underbart! KRAMEN!

Till top