Fototriss: ur tre vinklar...

/ Permalink / 30
Uppdraget i veckans Fototriss handlar om att man skall välja ett motiv att fotografera ur tre olika vinklar. Nu är ju snart alla spår av julen undanröjda så jag tänkte att den här lilla julgranskulan kunde få glänsa en sista gång innan den åker in i lådan igen...

Kika in på Fototriss för fler tolkningar av uppdraget!


Foto: Karin Borg/Ellas Inspiration
#1 - - annette:

Ja, nu få den vackra kulan vila ganska så länge;)

Bild nr tre gillar jag mest!



annette

#2 - - Kerstin:

Vilken härlig tolkning. Den andra bilden blir min favorit. Nu säger vi adjö till julkulorna och ser fram emot vårens pynt. :)

Ha en fin söndag.

#3 - - marie roxbro:

Härlig kula / ha en bra dag

#4 - - Carina - inspirera:

Vilken kul tolkning! Nu får åtminstone mina kulor flytta ner i kartongen för denna säsongen...

#5 - - Proforma:

Ja, nu är julen definitivt slut, ganska skönt faktiskt! Fina bilder!

Ha en skön söndag!

#6 - - eva b:

Dessa vackra julkulor! Men nu lever de på lånad tid! Snart får de åter krypa ner i lådorna i väntan på nästa jul! Så vackra!

#7 - - J o h a n n a - Inredning och pyssel:

Vilka fina bilder, speciellt den sista! Idag har jag slängt ut julen här hemma. Nu vill jag ha in våren. Ha en bra dag! Kram

#8 - - Krydda Livet:

Skålarna du visar nedan är så otroligt bra. Jag har tre stycken själv som jag använder flitigt. Gillar den hårda plasten.



Mvh Josefin

#9 - - Anette:

Det var ju tur att du inte fått undan julen ännu! Hos mig åkte den bort i början av veckan och det var skönt! /Anette

#10 - - Ullis/Leva på landet:

Ja det gäller ju att passa på innan man städar undan. Försöker att få så vårigt som möjligt just nu.

Ha en bra dag!

Kram Ullis

#11 - - Hasse:

Morrn



Kul ide.



Finaste bilden Nr. 3

Ha de bra

Hasse

#12 - - Anna-Carin:

Hej! fin julgranskula.

Ha en bra dag //Anna-Carin

#13 - - lilalili:

Ja, här har det avjulats - det var snabbt gjort ;) och det står en bukett tulpaner på bordet och berättar att det finns något som heter vår!

Ha en skön kväll!

Kramis

#14 - - Sofie:

Söt tolkning och fint fotat! Kram, Sofie

#15 - - morsdeka:

Ja visst glänser den, den vackra kulan. Jag skulle raska ut julen idag, men jag fastnade vid datorn. Det får bli lite ikväll och lite imorgon.

KRAMEN!

#16 - - Eva-Lena:

Godnatt vackra kula, sov så gott till nästa jul! Vacker kula i fin triss/E-L

#17 - - paula:

oj här var det tre läckra vinklar. Gillar alla lika mycket. Men måste jag välja så blir det andra kortet. Här har allt åkt tillbaka ilådorna igen...

#18 - - lotta:

cool tolkning och läckra bilder!

#19 - - Trebarnsmamman:

Vilken härlig julkula :)

#20 - - || p e r l a n:

Kikar in och ser vad du haft för dig den senaste tiden.. Känns som jag varit i ide eller nått den senaste tiden, när man inte hunnit runt och hälsa på i samma utsträckning :)

Kram

#21 - - Boel_L:

En sådan vacker kula, den pryder sin plats. Fin triss/BOel

#22 - - Milla S:

Vackert!

Så kul med kommande fest och Fridautstyrsel!

Javisst kan man titta på filmen många gånger och bara njuta av miljön...

Kram

#23 - - Lisa:

Fin tolkning! nu när julen ska städas ut och allt. :D

#24 - - princexswe:

Vackra bilder. Gillar bild tre bäst. Eva

#25 - - Tulipa:

hej!

vad kul...såg precis att i ditt förra inlägg hyllar du Josef Franf! Ett utav tygerna där gjorde jag precis ett inlägg om i form av en tygtavla!

Kram Tulipa

#26 - - isabels värld:

Ja, nu är julen verkligen över för denna gång. Otroligt så fort det går!!! Hoppas du haft en trevlig helg! Kram Pernilla

#27 - - Synne:

Hej.

Visserligen är julen slut just nu, men ialla all.

Älskar den där röda kulan med glittret på.

Så vacker.

Så jag väljer alla tre bilderna hos dig.

Ha det gott.

Synne.

#28 - - dahlarna:

Vilka fina vinklar på din julgranskul! Min favorit blir bild numemr 2! Hoppas att du får en bra vecka! KRAMISAR!

#29 - - Jah HollisJ:

Rolig idé att låta julgranskulan glänsa en sista gång innan den packas ner.

#30 - - Njut i din trädgård:

Vad roligt att jag hittade hit!!! En jättefin blogg. Nu måste jag läsa mer hos dig!!! Hej så länge

Till top