Fototriss: Frost

/ Permalink / 13

I veckans Fototriss skall man visa upp härligt frostiga bilder. Det är ett tema som passar mig perfekt då jag älskar att fotografera växter som fått ett litet frosttäcke över sig. Se bara på ett ogräs som Hudkex som blir otroligt vacker så här års i vinterskrud!

Kika gärna in på Fototriss för fler tolkningar!


Foto; Karin Borg/Ellas Inspiration

#1 - - Proforma:

Svårt att välja en favorit då alla är lika fina!

Kram

#2 - - Bokmalen:

Riktigt fina bilder alla tre!!

Jag måste he mig ut när det blir kallare å frost inser jag idag. Här har vi ingen frost alls idag men som du säger, det blir ju så vackert!!

Kramen, Maria

#3 - - IreneL:

Fina frostiga bilder!Jag kan inte välja ut någon ..alla är fina och passar så bra ihop! Ha en skön söndagskväll! / Irene

#4 - - petralin:

Söta bilder!

#5 - - lilalili:

Tre jättevackra frostiga bilder! En helt ny växtvärld.

Ha en trevlig kväll! Kramis

#6 - - princexswe:

Vilka fina frostiga bilder. Svårt att välja, lika fina alla tre. Eva

#7 - - Synne:

Tre härliga bilder.

Synne.

#8 - - Kerstin:

Det var riktigt frostiga bilder alla tre. Den sista blir min favorit. :)

Ha en fin kväll.

#9 - - Kikan:

Vilka fina bilder!!!! Du har lyckats igen :) Kram Kikan

#10 - - Avsändare Margareta:

Du har rätt, de blir snygga med frosten och den sista skulle jag gissat på en rölleka men snygga är de i all fall.



/Avsändare Margareta G

#11 - - Monkan:

Ser ut som att de är gjorda helt i frost :-) Hundkexet var enormt läckert.

#12 - - Dahlarna:

WOW vilka fina & läckra bilder! Hoppas att helgen har varit bra! KRAMISAR!!!

#13 - - Jah Hollis:

Fina frostiga bilder och en fint sammanhållen triss.

Till top