Fototriss: Ätbart

/ Permalink / 32
I veckans Fototriss skall man visa något ätbart och det fick bli två av mina egna favoriter. Nämligen mina hembakta morotcupcakes från en av sommarens fikastunder och egenplockade kantareller, stekta i lite tryffelolja och serverade på en crostini! Så ljuvligt.

För mer ätbart, kika in i Fototriss.


Foto: Karin Borg/Ellas Inspiration
#1 - - marie roxbro:

Smarriga saker men jag tror att sista bilden blir min favorit / ha en bra dag

#2 - - lilalili:

Läckra bilder som får det att vattnas i munnen! Den sista blir min favorit!

Ha en skön söndag! Kramis

#3 - - milla:

Ser jättegott ut. Sista bilden blir min favorit =)

#4 - - Fröken Mita:

Det där ser gott ut sitter och dreglar nu är det mycket mat.

#5 - - Eva-Lena:

Mums, om alla tre! Första bilden ser dock oemotståndligt god ut :) Ha en fin söndag/E-L

#6 - - Lillmonster:

Första bilden är så vacker.

#7 - - isabels värld:

Mmmm så smarrigt!! Gillar 2:an mest.



Smart med orkidékvisten. Jag har flera stycken trötta orkidéer som skulle behöva en fejkkvist =)



Ha en skön söndag!!

#8 - - Irrhönan:

Nu rann snålvattnet till direkt!!! Oj, så sugen jag blev. Jättefina bilder!

#9 - - Nilla:

Snyggt! och gott.

Ha en skön dag.

#10 - - Kerstin:

Åh, här var det godsaker. Bilden i mitten blir min favorit. :)

Ha en fin söndag.

#11 - - Artlover:

Det där såg lockande ut. Sista bilden blir min favorit.

#12 - - TrädgårdsTuristen:

Ettan favoritbild av de tre. Ser gammeldags, tryggt och vackert ut.

#13 - - Caroline:

Det är mumsigt med svamp, så sista bilden blir favoriten!



/Caroline

#14 - - Helena-hem ljuva hem:

Mums! Så gott det ser ut! Snygga bilder också.

Kram Helena

#15 - - Ingalill:

Mumsiga bilder, den andra får det att vattnas i munnen

#16 - - Sonja:

Ser jätte gott ut och jag vill ha sommar! ;p

#17 - - Proforma:

Härliga bilder, framför allt den sist!

Kram

#18 - - eva b:

Å här blev man sötsugen vill jag lova! ser så goda ut!

#19 - - En Autografsamlares Värld:

Härliga bilder men bild nummer ett måste ju bli min favorit. Bara för jag har massor med muffins som mitt ena bidrag =)

#20 - - dahlarna:

UNDERBARA ätbara foton! Hoppas att du har en skön söndag! KRAMISAR!

#21 - - SysterLilli:

Ja, tack! Så gott det ska bli. Vad blir det för varmrätt? ;)

Kanonbilder du visar. Svårt välja favorit men jag tror det blir bild nummer två. Vinbären ser så där extra mumsiga ut. :)

#22 - - pauliine:

guuuud va goa muffinsen ser ut! riktigt smarriga! :) kolla gärna min blogg ni som ser deethär :)





paulineaberg.blogg.se

#23 - - marrimoster:

kantarellbilden är bäst - de andra bilderna är oxå mycket vackra.



ha en trevlig vecka

#24 - - Synne:

Fina bilder alla tre.

Klarar inte att ta ut en.

Synne.

#25 - - Kurator Pia:

Åhh ingen tvekan vilken favoriten blir här!!! KANTARELLERNA!! Ha det strålande!

#26 - - Anonym:

Gud så läckra bilder! Jag blir ju hungrig! :) Kram Karin

#27 - - Karin A:

Det var jag som kommenterade ovan... :D

#28 - - Pialotta:

Ljuvligt vackra foton alla tre.. den där sista.. Jag tror jag tar en tugga:-)

Ha de gott/Pialotta

#29 - - Fyra i huset:

Va smarrigt det ser ut. Kul med fototriss, verkar vara många som är med också. Om vi hade en bättre kamera så skulle jag också vara med men det går inte att ta några just närbilder med den kameran vi har tyvärr.



/nina

#30 - - Epithimia:

goda kakverk!

#31 - - Jah Hollis:

Det ser verkligen inbjudande ut. Kan nästan känna smaken. :-)

#32 - - paula:

mumsigt värre. muffinsen blir min favorit...

Till top