1-årsjubileum och ordet är fritt!

/ Permalink / 36
Ja, det är verkligen så man får nypa sig i armen men det har nu gått ett helt år sedan jag började blogga. När jag tog mina stapplande steg ut i bloggvärlden trodde jag inte i min vildaste fantasi att ni skulle vara ÖVER 104.000 besökare som har hittat hit ett år senare! Helt fantastiskt!


Jag har varit med om en otrolig resa under året som gått. Min blogg har gjort avtryck på flera håll och lett till att jag bl.a. gett shoppingtips hos Svd, är en av Allt i Hemmets favoritbloggar, varit omskriven i Family Living och sedan i höstas bloggar jag även om inredning för två lokaltidningar, TTELA och Bohusläningen. Allt detta av en som var helt novis utan någon som helst erfarenhet av vare sig bloggar eller inredning men har ett brinnande intresse för vackra bilder, inspirerande miljöer och shopping!

Men det roligaste under det här året har ändå varit alla underbara människor som jag har mött ute i bloggvärlden, både via mitt intresse för inredning och fotografering! Ni har troget följt med på min resa i vått och torrt, i skratt och gråt.

Så därför vill jag tillägna detta inlägget till er och helt enkelt släppa ordet fritt!! Hur vill du se det kommande året i Ellas Inspiration? Vad vill du läsa om? Är det något du saknar? Alla synpunkter tas tacksamt emot.

Ett stort tack till er alla som gjort mitt första bloggår till en fantastisk upplevelse!!

Kram Karin
#1 - - Anna Evenius:

Stort grattis på 1-årsdagen! Visst är det roligt vad bloggen kan ge?

#2 - - Mrs. b:

Grattis grattis på 1-årsdagen! Jag kommer se fram emot din nystartade kategori "piffigt pyssel" - det är alltid roligt att bli inspirerad av andras pyssel.

#3 - - GÅRDSROMANTIK:

Gratulerar på ett-årsdagen!



Ja du har verkligen satt spår i bloggvärlden!

Håller med Mrs Pyssel kan man inte få för mycket av.



Kram Maud

#4 - - Mia:

Grattis till ett helt års bloggande. Visst är det så att tiden går alldeles rasande fort.



Det jag gillar med din blogg är att det inte bara är en stil du skriver och visar bilder från. Trots att jag gillar vitt i mitt vardagsrum så har jag faktiskt ganska mycket färg på andra ställen i huset. Då passar det bra även med dina härliga färgglada inlägg som kommer då och då.



Jag hänger gärna med på ditt andra år också.



Kram Mia

#5 - - Weronica - En mammas dag:

Gratulerar!

#6 - - Kerstin:

JÄTTEGRATTIS till 1 år!! Gillar din blogg och dina inspirerande inlägg och bilder. :) Kan inte komma på nåt nytt att göra inlägg om, men jag hojtar till i så fall. :)

Ha det gott och lycka till med det kommande året. :)

#7 - - J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Grattis till 1 år!! Va mycket roligt din blogg har för med sig under ditt första år! Jag ser med spänning fram emot ytterliggare ett år! Fortsätt som du gör, jag gillar din blogg precis så som den är! Kram

#8 - - Karins fotoblogg:

Grattis på 1-årsdagen! Din blogg är mycket inspirerande så det är klart att det har gått bra för dig!

Ha det bra och fortsätt som du gör!

#9 - - Jenny:

Du har kommit långt på ett år. Grattis. Din blogg är fantastiskt inspirerande!

#10 - - Proforma:

Grattis på 1-års dagen!!!

Jag tycker du ska fortsätta i samma stil, mycket inspirerande och bra precis som den är!

Kram

#11 - - Anonym:

Du har en jättefin blogg, brukar inte skriva kommentarer så ofta, men ett grattis är väl på plats. Grattis!

#12 - - Lynn:

Grattis till 1-årsdagen! Har följt dig sen en kund rekommenderade din blogg. Då du skrivit om vår butik, -jättekul och fina bilder.Lycka till med ny året!!!

#13 - - Fyra i huset:

Grattis från oss!!!



/nina och fredrik

#14 - - Anonym:

Vill tipsa dig om den nya gratis supersidan FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

#15 - - Hem och Lycka:

Grattis grattis till ditt första år! Fortsätt i samma anda!



kram

#16 - - Anna-Karin:

Stort grattis på 1-årsdagen. Jag ser fram emot ett nytt spännande år!

#17 - - Carina - inspirera:

Grattis!

Ja vilket omtumlande år du har haft.

Jag älskar din blogg och ser fram emot att se vad du har hittat på för något. Fortsätt bara likadant så kommer jag också att hänga kvar...

Kramen.

#18 - - TiniTott:

Grattis till ettårsfirandet! Visst går det fort? =) Jag har inga speciella önskemål, utan ser fram emot ett nytt år med samma inriktning =)

#19 - - Johanna.B:

Grattis på födelsedagen får man väl säga! Stort GRATTIS!



Kram

/Johanna

#20 - - Mamma:

GRATTIS,min lilla flitiga Bloggare på 1-årsdagen.

Kramar i massor.

#21 - - Mirka:

Grattis på 1års dagen!!



Jag tycker att du ska köra på som vanligt med din inspiration! Alla vi trogna läsare återvänder hit för att din blogg verkligen är värd en omväg i internetvärlden.



Kramar

#22 - - Malin Inspiration&design:

Stort grattis till dig!

Du har en fin och trivsam blogg. :)

#23 - - Ulli:

Ett jättegrattis på 1-års dagen och till alla besök. Din blogg är riktigt, riktigt inspirerande. Gillar mixen av inlägg. Du behöver inte ändra på något. Fortsätt på samma bana.



Kram Ulli

#24 - - Evelina:

Tittar in och säger grattis :D Underbar blogg!

#25 - - Anonym:

HEJ PÅ DEJ

GRATTIS PÅ 1-ÅRSDAGEN

JAG KAN INTE VARA UTAN DIN SIDA. FORTSÄTT MED BILLIGA OCH RIMLIGA SAKER ATT GÖRA I HEMMET.

RUSTA VÄRKAR VAR EN ÄFFER DU TYCKER OM.JAG HÅLLER MED DEJ ATT DET ÄR EN ÄFFER MED MÅNGA ROLIGA SAKER FÖR EN BILLIG PENG.

LYCKA TILL JAG ÄR INNE VARJE DAG

KRAM CHATRIN



#26 - - Helen:

Grattis till ditt första år i bloggvärlden. Jag tycker att det är jätteroligt att se dina fina bilder och att det är rimliga priser på sakerna du visar.

#27 - - jenny:

Grattis på 1-årsdagen:-) Förstår varför du blivit populär för du har en jättehärlig blogg:-)

Kram/jenny

#28 - - Nillonen:

Varför ändra på ett vinnande koncept??? Du hittar godbitarna som inspirerar till att förnya, fixa och trixa i hemmet. Jättehärligt!

Kram och grattis till en guldblogg!

#29 - - Lilla jag:

Grattis på "födelsedagen"

#30 - - Malin:

Grattis till 1 år som bloggare men framförallt till allt som du har åstadkommit under året. Jag är verkligen glad för din skull! Hoppas på att kommande år kommer att bli minst lika bra, eller varför inte bättre till och med?



Kram Malin

#31 - - Tjohalia:

Ett stort grattis på 1-års dagen!

Kram Sandra

#32 - - Petra:

Grattis på bloggfödelsedagen! Du driver en av mina absoluta "måste läsa"-bloggar! KRAM

#33 - - Ullis/Leva på landet:

Ett stort grattis till dina 1 år! Jag tycker att din blogg är så bra som den är. Gillar din blandning.



Kramar Ullis

#34 - - Karin A:

Grattis på ettårsdagen! :) Jag gillar din blandning av köptips, foto och pyssel. Hoppas på många år till!



Kram Karin

#35 - - Anna - Hundra kvadrat:

Grattis på 1 års-dagen! Det är roligt att se alla dessa bloggar som är fyllda med så mycket tips, idéer och inspiration. Jag är så imponerad av er alla!

#36 - - morsdeka:

GRATTIS och HURRA!!! Jag gillar. KRAMEN!

Till top