Ny rolig tapet till barnrummet

Roliga barnrum / Permalink / 15
Ny vecka och ny inspiration! Hos Byracka Design hittar man alltid rolig dekoration för att piffa upp sina väggar. Bakom illustrationerna finns Lena Ylisuvanto som är en underbart kreativ formgivare. Den här barntapeten är en av vårens nyheter och ett kul tillskott till traditionella barntapeter. Den heter passande nog "Laundry" och finns i 4 olika färgställningar. Läs mer här.

Tips: Gillar du mönstret men inte vill ha en hel vägg? Byracka säljer även motivet på canvastavla...


Foto: eget kollage från Byracka Design
#1 - - Fyra i huset:

Nja, den tapeten förstår jag inte riktigt vittsen med, tycker inte det var fint som tapet men eftersom det är byracka så blir det säkert poppis iallafall. En canvas tavla skulle jag kunna tänka mig isåfall.



Hoppas helgen har varit bra.



/nina

#2 - - Lena:

Guuud vilken söt tapet.



Jag har ju just fått veta att jag ska bli mormor i år, en sådan fondvägg måste jag bara investera i.....



Kram Lena

#3 - - Inspirera Mera:

Ja, Lena är verkligen duktig!

Kram Sandra

#4 - - Snusans Inredningsblogg:

Men oj vilka söta! Nu vill jag inreda ett barnrum!! :)

#5 - - Carina - inspirera:

När man ser sånt här så skulle jag nästan (ja, jag skrev nästan) kunna tänka mig en liten till...

Det är ju så sött...

Kramen.

#6 - - J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Men så sött! Hoppas helgen har varit bra! Kram

#7 - - Elin, elinphoto.se:

Vad gullig den var!

Något att tänka på inför Lunas egna rum...



Kram // Elin

#8 - - Benita:

Gud vad mysigt :-) Trodde inte sådana tapeter fanns :D

#9 - - Lilla jag:

Söt!

#10 - - Kerstin:

Så himla gulligt! Tänk om man hade små barn igen. ;)

Jag har en liten utmaning till dig, men bara om du vill.

http://kerstinsfoto.blogspot.com/2009/02/6e-mappen-6e-bilden.html

Ha det gott.

#11 - - Charlotte:

Ursöta!

#12 - - Lena/Byracka Design:

Tack för detta fina inlägget! Vad glad jag blir när mina tapeter får sådan fin uppmärksamhet!

#13 - - Bloggtipsarna:

Vad fin.



Vi tipsar om den idag

http://bloggtipsarna.blogg.se/2009/february/lackraste-barntapeten.html

#14 - - Jenny:

Jättefin. Det är så kul med barnrum just därför att sådana här roliga saker passar så bra.

#15 - - Vardagsrum:

Återvinnas! locket är så försonande, jag skramlade inte vittsen med inte döma var det utmärkt för tapeter men eftersom det är nuvarande, eftersom det skulle säker poppis ändå. Ett ark bild, kunde jag räknar detta hölje.Undo edits

Till top