Piffigt Pyssel: Textmärkning...

Pyssel / Permalink / 18
I vårt kök så har vi ett stort vitrinskåp där har jag ställt min lilla "burksamling" bland mycket annat. Jag har en burk som saknade text och den passade "liksom" inte in. Men det löste jag enkelt med några klisterbokstäver från Panduro. Ett enkelt och roligt sätt att förändra sina saker med.

Tips: Vitrinskåpet är köpt nyligen men väntar på att målas vitt men för att "lysa" upp det under tiden så har jag satt tapet i bakgrunden. En kul detalj som livar upp skåpet.



Nu passar burken in bland den övriga samligen och visst måste man väl ha en burk med sött....


Foto: Karin Borg/Ellas Inspiration
#1 - - Kerstin:

Det blev ju jättefint. Vilka söta bokstäver. Snygga burkar också. :)

Ha en fin söndag.

#2 - - Helen:

Det är klart att man behöver en burk för sött! Fina burkar!

#3 - - Kikan:

De bokstäverna är så himla bra, har själv hottat upp vår pappersinsamling hemma med just dessa.



Kram Kikan

#4 - - Zizzi:

Underbart söt burk! ;-)

JÄttefina alla tillsammans!

Har du köpt de på samma ställe eller hittat de lite varstans?

Kram cissi

#5 - - jenny:

smart och snyggt!!

Kram/jenny

#6 - - GÅRDSROMANTIK:

Så sött!



Kram Maud

#7 - - Maria:

Oh så fint! Men går de att diska tro ...?



Jag gillar verkligen små burkar. Mycket finare än förpackningarna som grejerna kommer i.

#8 - - Anna:

Ojoj, va fint det blev:) Riktigt snyggt.

#9 - - Lilla jag:

Å vilken fin burksamling!

#10 - - TiniTott:

Vilka fina burkar, lite avis blir man allt =)

#11 - - Agnetha:

Åh, vilken härlig blogg. kul att du också gillade min sida!Kram Neta

#12 - - Mrs. b:

Vilken fin burksamling! Och texten ser ju ut som den alltid har suttit där - fint!

#13 - - Katja:

Supersnyggt :) var har du köpt burkarna?

#14 - - Ina:

Hej! Tack för en jättebra sida! Jag blev jättesugen på att skaffa likadana/liknande burkar till mitt kök! Var har du köpt dina?

#15 - - Njut i din trädgård:

Vilken grej! klisterbokstäver från panduro - det

MÅSTE jag prova!

#16 - - Ellas Inspiration:

Hej!



Så kul att ni gillar burkarna!



De är faktiskt gamla och jag har fått dem så de finns inte i "vanliga" butiker. Håll utkik på auktioner och loppis eller köp nya och förgyll med bokstäver.



Kram Karin

#17 - - morsdeka:

Jättefina burkar! Å gulliga bokstäver åxå. Kanske har jag råd att skaffa lite nya burkar i framtiden. Vill ha såna. KRAMEN!

#18 - - Elin L:

Hej! Du har en jättebra blogg och burkarna är jättefina!:)

Tänkte fråga om det dekaler du använt dig av eller är det vanliga klistermärken? Tänkte om de tål vatten eller om de är brända på porslinet? :)

Till top