Lila toner hos Hemtex

Inredning & Shopping / Permalink / 15
Idag bjuder jag på lite bilder från vårens pressvisning hos Hemtex. Det är mycket snyggt som kommer att dyka upp i butikerna. Vad sägs om de här läckra karamellerna i lila toner? Håll utkik för jag kommer att visa fler vårbilder från Hemtex...


Foto: eget kollage från pressbilder Hemtex, fotograf Kent Billeqvist
#1 - - Magnus:

Fint och ljust, det gäller bara inte att släppa in ungarna där för då är det paj.

#2 - - J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Verkligen härliga färger! Nu längtar jag ännu mer till våren! Kram

#3 - - Milla of Sweden:

Tack för de stöttande orden!!



OCH tack för de bilder du visar idag!!!

Vaknade med en dunkande huvudvärk, har svårt att sova så det beror nog på det..

Tänkte igår kväll att nu måste jag rycka upp mig, det här går inte längre, så nu på morgonen startade jag dagen med frukost, treo mot huvudvärken och med att kika på bloggar som jag inte gjort på ett bra tag nu!



Så kommer jag in här och möts av dessa otroligt härliga vårbilder!!!

Så konstigt det kan vara, men när jag tittar på dem kommer faktiskt lusten tillbaks och det pirrar lite i magen av lycka inför våren!!

Direkt jag känner mig låg ska jag kika på dem igen!



KRAM

#4 - - Kerstin:

Vilka härliga bilder. Speciellt fönstret. Vårkänslorna sprider sig i kroppen. Härligt. :)

Ha det gott.

#5 - - Milla S:

Så ljuvliga bilder! Tycker lila är så fint när jag ser såna här bilder men trivs aldrig med färgen i mitt hem. Konstigt men så är det!

Nu fick jag inspiration till att fortsätta fixa här hemma!

Kram

#6 - - Susihus:

Ser fräscht ut även om inte lila är min favoritfärg. Må gott

#7 - - isabels värld:

Härliga bilder du visar i dag!! kram Pernilla

#8 - - Anna-Karin:

Underbara bilder!

#9 - - Anonym:

Känns så somrigt! Fräscht med lila även om färgen ej passar mej. Kanske i sommar att man kan bli lite lila! Kram Milla

#10 - - fia:

vilka super härliga bilder man blir så sugen på att göra det vårigt.

#11 - - Kikan:

Åh vilka härliga och våriga färger!!! Kram Kikan

#12 - - Fåfängans Hem:

ÅH lila toner säger du!! visa meeera hihi!



tack för tipset o proffsig blogg!



kram Anna på fåfängans hem

#13 - - Benita:

Det är så vackert med lila och ljusen i fönstret var ju helt underbart!

#14 - - Jennie:

fina färger!

#15 - - morsdeka:

Har Tant Gredelin flyttat in hos Hemtex åxå? Trevligt! KRAMEN!

Till top