Ladda upp för Bokrea

/ Permalink / 9
Ja, du har säkert inte kunnat undgå att Bokrean drar igång den 24 februari. Varför inte börja spana in utbudet redan nu? Man kan göra riktiga fynd bland läckra matböcker, inspirerande inredningsböcker och praktiska trädgårdsböcker. I flera butiker på nätet kan man även förboka sina favoriter. Kommer du att shoppa några böcker på rean? Jag mjukstartade själv igår med en liten förbokning....

Tips: Varför inte passa på att köpa billiga böcker med läckra omslag och skapa en effektfull bokhylla? Klicka här för tips!


Foto: eget kollage från House Doctor
#1 - - johanna:

Bokrean blir kul! :) Då kan man köpa massa "onödiga" men roliga böcker... :P Som kokböcker som man redan har hur mycket som helst av... I alla fall jag. :)

Ha det bra idag!

//Johanna

#2 - - Petra:

Just ja, bokrean måste jag kolla in!

#3 - - Proforma:

Bra inlägg! Tack för påminnelsen!

Ha en bra dag!

Kram

#4 - - Kerstin:

Älskar bokrean. Lägger upp ett lager här hemma så det bara är att gå och välja ut en bok när en tar slut.

Ha en fin dag.

#5 - - Carina - inspirera:

Bra att du gav mig en påminnelse...

Det är faktiskt dags att kolla över vad man skulle vilja ha...

Trädgårdsbok tror jag att jag ska leta reda på en...eller två...

Jag vet egentligen inte varför det kliar så i trädgårdsnerven i år, jag är inte alls sån i vanliga fall!

Kramen.

#6 - - Sofie:

Ska beställa boken du tidigare tipsat om, av Tricia Guild. Verkar otroligt bra med fina bilder i att njuta och inspireras av :) Kram, Sofie

#7 - - Katja:

i love books! måste nog städa lite i bokhyllan först ;)

#8 - - morsdeka:

Jag älskar bokrean, men i år har jag dåligt med pengar. Annars är det mest kokböcker som gäller här.

KRAMEN!

#9 - - [room] by sofie:

Hej Ella!

Vilken mysig blogg du har!

Jag köpte på mig lite roliga inredningsböcker idag...alltid mysigt med böcker.

KRAM :)

Till top