#1 - - Nilla:

En hel del mysiga saker!

#2 - - Helen:

Ser riktigt lovande ut!

#3 - - morsdeka:

Jag brukar alltid ha grönt i köket. Nu när jag flyttat hem t Kärleken, så är det blått... Jag får längta t vi målat om. KRAMEN!

#4 - - Annika:

Jag har klickat hem några saker idag. Blir spännande att se hur de ser ut IRL. Hoppas på bra kvalitet! Jag såg att jag har missat din blogg i min länklista - det är åtgärdat nu. :) Kram

#5 - - Carina - inspirerara:

Ja, det var kul att se...

Servetterna med siffror på skulle jag gärna ha!

Kramen.

#6 - - Mirka:

Även jag föll för dessa gröna saker, men jag väntar med beställningen tills vi flyttat:)

#7 - - kerstinrunarsdotter@hotmail.com:

Har kollat in deras produkter och det finns mycket snyggt. Det ser lovande ut.

Ha det gott.

#8 - - Sofie:

De hade väldigt mycket fint i sortimentet, fastnade särskilt för det gröna bladmönstret! Kram, Sofie

Till top