Tisdagstema: Spegling

/ Permalink / 13
Dagens Tisdagstema handlar om spegling och det fick bli en liten "arkivbild" som bidrag idag. Den här bilden tog jag för nästan exakt ett år sedan när familjen var och åt julbord på en restaurang med underbart läge utanför Uddevalla. Ljuset den här eftermiddagen var nästan magiskt och vattnet låg alldeles spegelblankt. Bron ni ser på bilden kallas för just Uddevallabron men heter egentligen Sunningesundsbron och Sveriges näst längsta motorvägsbro efter Öresundsbron.

Kika in på Tisdagstema för fler tolkningar av temat!


Foto: Karin Borg - Ellas Inspiration
#1 - - Cecilia:

God morgon! Jättefin bild, jag har en liknande, vet inte hur många gånger jag var vid Lindesnäs för att fotografera Sunningesundsbron innan jag blev nöjd. Tur att jag bodde i Uddevalla vid det tillfället! :-)

#2 - - LEna Norgren:

Stilla, lugnt och enkelt, din bild sprider stillhet och lugn....

#3 - - Eva-Lena:

Godmorgon, Vackert, njutningsfullt och enkelt...Fint fotat!/E-L

#4 - - Ingalill:

Den är verkligen vacker bron, snyggt fotat :)

#5 - - Randi:

Vilken vacker och stämningsfull bild! Gillar de softade pastellerna i bilden.

#6 - - Karoleen:

En otroligt vacker bild. Stilla och rofyllt.

#7 - - Carina - inspirera:

Vacker bild och en bra tolkning!

Ha en underbar tisdag.

Kramen.

#8 - - Lina:

Stämningsfullt! Nu har jag ätnlgien vågat mig på att vara med jag med i Tisdagstema.

kram Lina :)

#9 - - em:

Vackert!

#10 - - CreativeActivity - Sandra:

Väldigt fin bild!

En av anledningarna varför jag vill lära mig fota är för att få till bra bilder i skymning och mörker. Min gamla skruttkamera fixar verkligen inte det :)..

#11 - - Lillsnörpa:

Fin bild!

#12 - - Thorgun:

Vackert och stilla, härliga färger, hoppas julbordet var lika bra som bilden

#13 - - C:

Oj vad jag blev förvånad över att se uddevallabron på fotografi, kommer nämligen från just uddevalla. Det är inte ofta man ser foton här i från faktiskt

Till top