Konsert, kalas och julbord!

/ Permalink / 3
Ja, det har verkligen varit en intensiv helg men en väldigt trevlig sådan. Som jag berättade i fredags har jag och mamma hunnit med både julkonsert och shopping i Göteborg. Kvällen med Peter Jöback var lika underbar som jag hade väntat mig och det har varit väldigt mysigt att umgås med "bara" mamma. Vi shoppade loss på stan och en av favoriterna är Balders Hage som hade det så här julfint utanför butiken. Idag har jag inte heller legat på latsidan utan vi har hunnit med både födelsedagskalas och så bjöd svärfar "tjocka" släkten på julbord. Nu blir det att slappa på soffan. Måste bara stryka lucialinnet och leta fram tomteluvan först. Nej, det är inte jag som skall lussa utan barnen...


Foto: Karin Borg  (med mammas nya grymma mobil! Vill också ha!!!!!)
#1 - - Malin Inspiration & design:

Åååh så fiiint! :) Den butiken skulle jag hemskt gärna vilja besöka. :)

#2 - - Kristina - Kix Koll:

Underbart! Luciahelgen är så mysig - mycket ljus och julkänslan börjar infinna sig men man har ännu inte riktigt hunnit stressa upp sig inför allt man ännu inte hunnit fixa :).

#3 - - Åse:

Det låter som om du har haft en underbar helg! Ha en trevlig fortsatt kväll i soffan då.

Till top