Julen smyger sig på...

/ Permalink / 3
Ja, det blir allt fler och fler små julsaker som kommer på plats. Idag dök en liten hälsning upp i köket och det kommer att bli mer i helgen. Ni kanske trodde att jag hade fått nog av pyssel efter en hel pysselvecka men ack nej. Ikväll är jag och barnen "pappalediga" och då skall det både pysslas och göras julgodis. Sedan tänkte jag faktiskt passa på att tillbringa kvällen med en helt annan man än min egna make... Du har väl inte missat att Ernst pysslar i rutan ikväll? Du hittar honom kl. 21:00 i TV4.


Foto: Karin Borg - Ellas Inspiration
#1 - - MORMORSIDYLL:

Hej!



Jag kikade lite på Ernst idag, vilket knep med kanel i brasugnen. Superhäftigt!



Må gott!

Krams

#2 - - Linda:

vilken fin blogg du har!

#3 - - Emilies Skafferi:

Ja Ernst julpyssel vill man ju inte missa:)

Till top