Jag tävlar om ett nytt kök!

/ Permalink / 3
I dagarna lanserades Marbodals nya Idéstudio. Ett virtuellt lekrum för alla designintresserade där man har möjlighet att bli sin egen inredningsdesigner och skapa inspirerande moodboards. Just nu utmanar de ett antal inredningsbloggare att skapa sin egna moodboard. Bidragen går sedan att rösta på och vinnaren får ett kök till ett värde av 30 000 kr!

Förutom att vårt nuvarande Marbodal kök behöver piffas upp så gillar jag ju färg och form så självklart ställde jag upp med ett bidrag. Jag har valt att kalla min moodboard "Väst möter Öst" just för att spegla hur det nordiskt blonda blandas med färgglada inslag från Öst. Jag vill förmedla en sval men lekfull miljö där både liten och stor skall känna sig välkommen att slå sig ner i många timmar!



I Marbodals Idéstudio kan du se mitt och andras bidrag och passa gärna på att lägga en röst på din favorit! Mitt bidrag hittar du genom att klicka på SÖK och skriva Ellas Inspiration.

#1 - - Anna:

Vilket härligt kollage! Klart jag röstar på dig!



mvh



Anna

#2 - - Lilith:

Det vore ju inte illa att vinna ett sprillans nytt kök! Lycka till!

#3 - - Johanna.B:

Va kul att se ditt också. Så fina allihop! Ska nog påta ihop ett eget..



Glad andra advent!

/Johanna

Till top