Har du Sveriges bäst inredda hem?

/ Permalink / 7
Electrolux har startat en tävling där man letar efter Europas bäst inredda hem. Jag har blivit tillfrågad att stå värd för en lokal version av tävlingen - Sveriges bäst inredda hem. Tävlingen pågår till 14 december och därefter kommer jag att välja ut en vinnare som får en Ergorapido.

Har du kanske Sveriges bäst inredda hem? Tag chansen att visa upp ditt hem för hela Europa!

Så här gör du för att delta och då har du också chansen att vinna det europeiska priset:

1. Ladda upp ditt bidrag på
http://www.ergorapido.com, gå till Vinn och Skicka bidrag.
2. Under Smeknamn taggar du ditt bidrag med "ellas", tex: "ellas_dittnamn"
3. Klart! Jag väljer en vinnare i min smak och annonserar det här på bloggen. 

Lämna gärna en kommentar i detta inlägg när ditt bidrag finns att kika på!

Tävlingen är avslutad! Vinnare presenteras inom kort här hos mig!



Låna gärna bilden ovan om du vill tipsa om tävlingen och länka tillbaks till detta inlägg!
#1 - - Anna:

Kul tävling. Blir spännande att se folks bidrag även om mitt hem inte passar in...



Mvh



Anna

#2 - - Katja:

jag skulle gärna ha, kan man få det? ;)

#3 - - JoHaNNa:

ohh vilken rolig tävling. jag har önskat mej en sån dammsugare hur länge som helst nu, men är för dyr för mej då min ekonomi inte är den bästa just nu :(



så jag är självklart med och tävlar =) hoppas jag har lite lycka med mej oxo =)



jag har visar bilder från mitt "tvrum" i min lilla 1a. hur jag gjort för att få det att bli en "tvåa" och hur man kan få det snyggt med knappt nåra pengar och mycket "hemmagjorda" saker.



hoppas du gillar det =)Skulle vara årets bästa julklapp om jag vann den =)



mitt bidrag heter: ellas_johanna

#4 - - em:

Jag är med! Har önskat mig en sådan dammsugare länge då den vanliga är lite jobbig att dra runt på för mig som har värk i rygg och händer mest jämt. Dessutom har vi katter så det behövs dammsugas ofta! Hoppas du gillar mitt vardagsrum, det är taggat med ellas_emjo. :)

#5 - - Vardagstugg:

jag är med, smeknam ellas-annelie =)



håller tummarna



Kram

#6 - - Anna:

Har precis lagt upp bilder, och håller nu oxå mina tummar.

ellas_anna

#7 - - JENNIE - HUMORBLOGGEN:

Jag har lagt upp mitt bidrag, hoppas det inte är försent! =)



Mitt bidrag: ellas_jennie



Nu hoppas jag på tur!

Hör av dig när tävlingen är avslutad =)

Till top