Dags för pysselvecka!

Pyssel / Permalink / 5

Det blev några pysseltips redan förra veckan och varför inte fortsätta med lite mer... Den här veckan kommer verkligen att bli en riktig pysselvecka hos mig! Varje dag kommer jag att dela med mig av lätta idéer. Idag bjuder jag på ett enkelt tips där inte ens ugnen behöver sättas på... Jag har inte hunnit med att baka ännu utan pepparkaksdegen ligger i kylen i väntan på tid... Men i väntan på "riktigt bak" köpte jag några färdiga hjärtan som redan var "stansade". Jag dekorerade dem med sprits på tub och silverkulor. Klara att hänga i fönstret eller bara lägga upp på ett fat som vacker dekoration. Ja, de går också att äta intygar barnen...

Tips! Det fina "god jul"-bandet kommer från Panduro och det prickiga tårtpappret hittade jag på Balders Hage i helgen, ni såg butiken här!


Foto: Karin Borg - Ellas Inspiration

Tips!

Just nu pågår en tävling hos mig där jag tillsammans med Electrolux efterlyser Sveriges Bäst Inredda hem.

Tävlingen avslutas på idag 14/12 så tag sista chansen att visa upp ditt hem! Bland bidragen som taggas med "ellas" så väljer jag en vinnare som får en alldeles egen Ergorapido handdammsugare..

Klicka här för att läsa tävlingsreglerna och du behöver inte ha en blogg för att delta bara bilder på ditt egna hem!

#1 - - Nilla:

Vad vackert det blev! Fina hjärtan!

#2 - - mothersvea:

Oj vad fina!

#3 - - ela:

Så enkelt, men vilket härlig resultat! Tack för tippset / ela

#4 - - Maria [Fotoblogg]:

Härlig blogg ;)

#5 - - pysseliten:

Oj vad det pysslas fina :)

Till top