Vi har förlängt sommaren...

/ Permalink / 11
Ja, i helgen förlängde vi sommaren och det är här alla nyköpta plädar kommer in! Vi har sedan i våras haft planer på att göra ett inglasat uterum för att just kunna njuta av utelivet tidigare på våren och långt in på hösten. Efter långsamt malet bygglov och försenad leverans av glaspartier så drog arbetet igång i helgen och nu kan jag meddela att det i stort sett är klart!! Vi är så nöjda med vår lilla "glaslåda" men alla stora glaspartier gjorde det nästan omöjligt att fotografera pga "blänket". Det här var den bästa bilden jag kunde åstakomma så ni får ursäkta, men om ni kikar riktigt noga så ser ni en av väggarna skymta i bakgrunden... Jag lovar att återkomma med bättre bilder en riktigt mulen och grå dag...



Tips: Om du gillar min blogg så kanske du vill lägga en röst på mig? Jag är nämligen nominerad hos Vi i Villa och kan utses till "Augustibloggen" men då behöver jag DIN RÖST!!. Läs mer här!!
#1 - - Anna:

Man anar något väldigt fint i bakgrunden. Så härligt det låter med ett uterum.



Mvh



Anna

#2 - - Karin/Rosa maränger:

Härligt med inglasat, vill också ha det!

#3 - - A-C:

Ååh, nu blir jag riktigt avundsjuk!!

Det rummet kommer ni verkligen få mycket nöje av.

Slippa vind, kalla kvällar, mygg och flugor.

Kram Ann-Christine

#4 - - Lotta:

Jag vill ha ett hus..... nu.... jag vill också ha ett uterum...

lotta

#5 - - Proforma - Irene:

Det där drömmer jag om! Får hoppas min dröm slår in någon gång! Ser fram emot flera bilder!

Kram Irene

#6 - - Skönt Hemma:

Så mysigt det låter. Kan föreställa mig... ;D

#7 - - Lallis:

Så mysigt!!

Kram Lallis

#8 - - House of Jammi - blogg och webshop:

Superhärligt med ett uterum! Vi har ju inte så lång sommar i det här landet, så kan man förlänga sommarkänslan lite så är det toppen!

#9 - - Marit:

Hallå Ella, vilken snygg bild, även om det inte visade hela ute-inne-rummet. Ser fram emot att se fler bilder en mulen dag :D



/Marit

#10 - - Dahlarna:

ÅHHH vad härligt att få ett glasat uterum! Jag drömmer fortfarande om en altan.... Blir ju jättenyfiken på hur det ser ut :-)!



Vilka KALASFINA manschetter du har gjort till Changeljsustaken. Såg bild på dem på Cults blogg. Du är ju så otroligt duktig!!!! Måste kolla runt här nu om du visar hur man har gjort. Jag blev imponerad! Hoppas att du får en skön helg!

KRAMAR!

#11 - - Moa:

Härligt härligt.. ser helt underbart ut, riktigt snygg kort även om du inte kanske var nöjd.. =). Har också byggt uterum men för ett år sedan, det bästa vi gjort änvänder det hela året och det är så roligt att pynta vid jul och ha levande ljus och en liten gran där.. Ha en skön helg/Moas Lovely...

Till top