Ikväll ser jag Madonna live!

/ Permalink / 8
Det är nog ingen som har undgått att Madonna i helgen gör ett stop i Göteborg under sin "Sticky & Sweet Tour" och det är jag extra glad för! Du kommer nämligen att hitta mig i publikhavet på premiären ikväll! Skall bli otroligt häftigt att se denna världsartist live och så mycket hits den här kvinnan har levererat under sin långa karriär. Helt fantastiskt att hon "still going strong" för hon är ju iallafall 50 år fyllda!! Ett verkligt krutpaket som jag alltså kommer att njuta av ikväll!

Tips: Du har väl inte missat den otroligt roliga nyheten att jag är nominerad hos "Vi i Villa gillar Bästa bloggen augusti 2009"? Om du gillar min blogg kan du rösta på mig. Läs mer här! 


Foto: Mad-Eyes/Mario Testino
#1 - - Petra:

Madonna är cool, men har väl drivit sin träning lite väl hårt kanske. Men jag är avis på dig - skulle också vilja kolla in henne!

#2 - - Stina-Hemma på Landet:

Då får du en väldans trevlig kväll med andra ord.;-) Kramis

#3 - - Anette:

Snygg bild på Madonna! Är allt avis, hade biljetter som jag sålde eftersom vi har en liten kille på nästan 4 v så är det inte så kul att åka ifrån honom. Men hade SÅÅÅ gärna gått på konserten...

Ha en superduperkväll!

#4 - - Annica:

Jag kommer oxå vara där:)



Kram Annica

#5 - - Proforma:

Hade gärna varit där, jag med! Ha det så kul!

Kram

#6 - - Ninelin:

Jag vill också se. . . avundsjuk.



/Ninelin

#7 - - Kerstin:

Jag hoppas att du får en riktigt härlig kväll och upplevelse. :)

Må så gott.

#8 - - Inspirera Mera:

Åh vad härligt, ha det så kul ikväll!

Kram Sandra

Till top