Idag är det min dag!

/ Permalink / 29
Ja, idag är det faktiskt min dag i dubbel bemärkelse. Förutom att ha namnsdag (Grattis till alla andra Karin i vårt avlånga land) så har jag faktiskt födelsedag idag. Jag har redan blivit ordentligt uppvaktad med en massa fina hårda paket men de får ni se en annan dag. Nu har jag nämligen fullt upp med att förbereda kalas och har just varit ute och plockat lite dekoration till tårtan. Visst är det underbart att kunna plocka bär direkt från buskarna. Det fick bli härligt mogna vinbär och krusbär. Nu skall tårtan dekoreras och sedan dyker det upp fler kalasgäster! Dessutom skiner solen så det är verkligen en toppendag att fylla år på!

Fototriss: I dagens fototriss är temat "Så här ser ut där jag är idag" och då passar ju dessa bilderna alldeles utmärkt. Blev ingen "triss" men det får bli så en sådan här speciell dag... Kika in på Fototriss för fler dagsfärska bilder!


Foto: Karin Borg - Ellas Inspiration
#1 - - Kerstin:

Stort Grattis Karin. Jag hoppas att du får en riktigt fin dag.

Ja må hon leva......

#2 - - Karin/Rosa maränger:

Jamen GRATTIS ! Ha en bra dag.



Och nu påminde du mig om att jag också har namnsdag idag ;)

#3 - - Dahlarna:

BAMSEGRATTIS på födelsedagen & namnsdagen! Hoppas att du får en riktigt bra & mysig dag! Jättefina foton på smarriga vinbär! KRAMAR!

#4 - - marie roxbro:

Får börja med att säga grattis 2 gånger till dig :-)) o grattis till alla andra Karin....fina bilder blev det iaf...ha en underbar dag

#5 - - Proforma:

Grattis, Karin! Ha en fin födelsedag!

Kram

#6 - - Anonym:

omg nu blev ja sugen på bär:) & GRATTIS!:d

#7 - - Rajson:

Vackra foton du bjuder oss på din födelsedag.Grattis!

#8 - - Helen:

Grattis både till namnsdagen och födelsedagen!

#9 - - Eva-Lena:

Härliga vinbärsfoton bjuds det på, när det är din dag! Grattis!



Ha´de gott/E-L

#10 - - Milla:

GRATTIS!! I dubbel benärkelse!

Hoppas du får en riktigt fin dag!

Kram

#11 - - Ann-Christine:

Stort GRATTIS på din dubbla dag!!

Kram Ann-Christine

#12 - - J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Stort grattis både på födelsedag och namnsdag! Idag är det verkligen din dag! Kram

#13 - - Amanda:

Så härligt du bor med sjön invid knuten. Grattis på din födelsedag, solen skiner ha en skön dag. Kram Amanda

#14 - - Hem och Lycka:

Stort grattis x 2!



kram Mia

#15 - - Sök och du skall finna:

Stort DubbelJätteGrattis på din dag!!

Hoppas den fortsätter i samma fina stil...



Ha det gott!

#16 - - Tinkerbell:

Grattis på din födelsedag!!!

Hoppas att du får en mysig dag ...

Härliga bär!!!

#17 - - Mrs. b:

Grattis grattis på födelsedagen! Och namnsdagen!

Hoppas du får en härlig dag!

#18 - - Solvarma Irene:

Hej!



Skall man inte va gla på sin födelseda, när ska man då va gla? Hurra, hurra, hurra, hurra. Grattis!



Underbara vinbärsbilder du bjuder på.



Och tack för grattishälsningen, jag heter Karin i andranamn.



Må gott, önskar Irene

#19 - - Helena Kulle:

Den första bilden blir min favorit, en riktig sommarbild.

#20 - - Lilla jag:

Å dubbel-grattis till dig :)

#21 - - Mia:

Stort grattis på födelsedagen och namnsdagen :) Jag heter också Karin, i andranamn :) Visste inte ens att vi hade namnsdag idag, tur man kikade in här på din blogg då :) Hoppas din dag varit bra.



/Mia.

#22 - - Jenny:

Stort grattis! Både på namnsdag och födelsedag. Härligt somriga bilder du valt, en fotoduo blev det ju ändå. :)

#23 - - veronica-ifokus:

Grattis Grattis!!!!!

Vad är det för dag idag vad är det för dag idag jo det är........

=)

#24 - - isabels värld:

Stort grattis på födelsedagen!! kram Pernilla

#25 - - Annette:

Grattis på födelsedagen och namnsdagen!!!



Kram Annette

#26 - - Cecilia Artista:

Visst - stort grattis! Och röda vinbär och sjönära = perfekt!

#27 - - LV:

mums! grattis och grattis!



http://lovavar.blogspot.com/

#28 - - Margareta, Holmsunds blommor:

Grattis i efterskott.Härligt med sol och färska bär.

#29 - - Jah Hollis:

Ja, dubbelt grattis i efterskott då. :-)

Till top