En stor dag för en liten kille...

/ Permalink / 8
Ja idag är det verkligen en stor dag för en liten kille i vår familj. Sonen fyller nämligen 10 år och oj som han har längtat! Jag kan avslöja att hela familjen blev väckta väldigt tidigt av någon som knackade i väggen och ville göra oss uppmärksamma på att han var vaken... Med sång och en väldans massa paket har han blivit uppvaktat nu på morgonen och i eftermiddag kommer både släkt och vänner för ännu mera firande!

En del av paketskörden och jag får erkänna att det är enda gången på året man får sötsaker före frukost...

Foto: Karin Borg - Ellas Inspiration
#1 - - Anna:

Hoppas att ni och han får en toppendag.



Mvh



Anna

#2 - - Linruz:

Hipp hipp hurra för din stora kille. Hoppas han får en fin födelsedag.

Kram Lina

#3 - - Karin/Rosa maränger:

Grattis! Hoppas ni har en bra dag med många presenter och tårta!!

#4 - - Petra:

Åh, vilka söta paket i min favoritfärg!

#5 - - Monkan:

Vilken härlig hög med paket, och inte illa att få godis till frukost :-)



Vad snitsigt att göra egna manschetter till Change, jättefint. Det påminner mig om att jag nog ska ta och byta till höst i min ljusstake nu, det blir ju september nu i veckan.



Grattis till utnämningen i Vi i Villa.

#6 - - House of Jammi - blogg och webshop:

Så mysigt med paket på brickan.

#7 - - Fröken Prickig:

Grattis till 10-åringen. Trist att det inte är lika magiskt att fylla 23, 26 eller trettio. Jag känner liksom inte så där att jag vill knacka i väggen för att uppmärksamma alla på att jag fyller år:/ Men barn, dom är härliga!

#8 - - Anne, anness design:

Oj då. Grattis i efterskott! Mysigt att bli firad med bricka på sängen.

Till top